پیام سپاهان
اعتبار طرح تملک دارایی شهرستان سمیرم 310 میلیارد ریال است
پنجشنبه 31 خرداد 1397 - 09:45:23
سپاهان نیوز - اصفهان- فرماندار سمیرم مجموع اعتبار طرح های تملک دارایی در این شهرستان را 310 میلیارد ریال اعلام کرد.
محمد جعفرزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سرجمع اعتبار امسال کمیته برنامه ریزی و تملک دارایی ها در سمیرم 80میلیارد ریال به نسبت سال قبل کاهش یافته است.
وی با یادآوری ارزیابی عملکرد سازمان ها و نهادهای دولتی در تعیین میزان اعتبار هر مجموعه تصریح کرد: 22 اداره دولتی به نسبت سال گذشته کاهش اعتبار داشته اند.
به گفته وی اعتبار هشت اداره شهرستان سمیرم افزایش یافته و چهار اداره دولتی دیگر نیز تغییری در میزان اعتبارشان به نسبت سال قبل نداشته اند.
فرماندار سمیرم اولویت تخصیص اعتبارات این شهرستان را تامین آب شرب و سالم عنوان کرد و گفت: هر سه بخش عشایری، شهری و روستایی در تامین آب شرب اولویت دارند.
فرماندار سمیرم اشاره ای نیز به اعتبارات ملی داشت و افزود: مدیران شهرستانی و نماینده مجلس تلاش های خوبی در مسیر جذب این بخش از اعتبارات داشته اند.
جعفرزاده تصریح کرد: تامین اعتبار 900میلیارد ریالی جاده سمیرم-یاسوج و همچنین طرح های هزینه بر راهسازی در این بخش محقق شده و باز هم پیگیری خواهند شد.
شهرستان سمیرم دارای پنج هزار و200 کیلومتر مربع وسعت، 150 آبادی و روستا، چهار شهر و چهار بخش مرکزی، دناکوه، وردشت و پادنا است و 96مردم آن در بخش کشاورزی و باغداری شاغل هستند.
این شهرستان در 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
7147/ 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/38202/اعتبار-طرح-تملک-دارایی--شهرستان-سمیرم-310-میلیارد-ریال-است
بستن   چاپ