پیام سپاهان
ساعت کار ادارات کاشان برای کاهش مصرف برق تغییر می کند
پنجشنبه 31 خرداد 1397 - 19:58:36
سپاهان نیوز - کاشان- فرماندار کاشان از تغییر ساعت کاری اداره های این شهرستان از ابتدای تیر تا پایان مرداد امسال با هدف کاهش مصرف برق خبر داد.
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری کاشان، حمیدرضا مومنیان روز پنجشنبه اعلام کرد: به منظور مدیریت بهینه مصرف انرژی در فصل تابستان مطابق مصوبه هیات دولت، مناطقی که دمای بالاتر از 45 درجه دارند، ساعتهای شروع و پایان کار اداره ها، دستگاه های دولتی، بانکها، شهرداریها و سایر موسسات عمومی غیردولتی را به ساعت 06:30 صبح تا ١٣:٣٠ تغییر می دهند، بنا بر این شهر کاشان و بخش مرکزی آن مشمول این مصوبه می شود.
وی این تغییر ساعات را منحصر به ماه های تیر و مرداد دانست و افزود: با توجه به اقلیم نسبتا معتدل نواحی کوهستانی کاشان، بخش های قمصر، نیاسر و برزک از تغییر ساعات کار اداری مستثنی هستند و زمان فعالیت اداره های آنها روال عادی خواهد داشت.
فرماندار کاشان با تاکید بر اصلاح الگوی مصرف و خاموش کردن لوازم برقی به ویژه سیستم های سرمایشی و کاهش روشنایی غیرضروری پس از وقت اداری و استفاده حداقل انرژی الکتریکی برای روشنایی در ساعات اداری، از شهروندان نیز خواست با صرفه جویی و مدیریت مصرف برق، دولت را در تامین انرژی و پیشگیری از خاموشی یاری کنند.
بیش از 176 هزار مشترک برق در شهرستان کاشان وجود دارد که نزدیک به 2 هزار مشترک صنعتی و سایر آنها مسکونی و تجاری هستند.
شهرستان کاشان با جمعیت نزدیک به 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136 / 1339

http://www.sepahannews.ir/fa/News/38234/ساعت-کار-ادارات-کاشان-برای-کاهش-مصرف-برق-تغییر-می-کند
بستن   چاپ