پیام سپاهان
نماینده اردستان در مجلس :
شهیدان با نثار خون خود امنیت را برای کشورارمغان آورند
جمعه 1 تير 1397 - 12:10:20
سپاهان نیوز - کاشان- نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا با فداکاری و نثار خون خود امنیت، عزت و نورانیت برای کشور به ارمغان آوردند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد شامگاه پنجشنبه در آئین بیست و یکمین سالگرد شهادت سردار علیرضا غلامی فرمانده گردان تفحص لشکر 14 امام حسین (ع) در شهر مهاباد از توابع شهرستان اردستان، افزود: یکی از نعمت های ارزشمند هر فرد جان اوست که خداوند به او عطا کرده و شهیدان والامقام آن را در راه اسلام و انقلاب نثار کردند.
وی نعمت امنیت و آسایش را مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی شهیدان دانست و تاکید کرد: مردم ایران مدیون خون شهیدان و خانواده آنها هستند و باید راه و آرمان آنها همواره پاس نگهداشته و ادامه یابد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: باب شهادت همچنان باز است و شهیدان مدافع حرم همچون شهید حججی این راه را ادامه داد و جان خود را مانند رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در راه اعتلای اسلام و ارزشهای آن فدا کردند.
طباطبایی نژادهمچنین با اشاره به خدمات ارزشمند شهید غلامی فرمانده گردان تفحص لشکر 14 امام حسین (ع) تصریح کرد: گردان تفحص با پیدا کردن پیکر پاک شهیدان، خانواده معظم عزیزان را از چشم انتظاری خارج و نقش ارزنده ای در جامعه ایفا کردند.
شهید علیرضا غلامی فرمانده گردان تفحص لشکر 14 امام حسین (ع)، رزمنده دوران دفاع مقدس در هشتم تیر1343 در شهر مهاباد از توابع اردستان بدنیا آمد و در 28 خرداد 1376در فکه هنگام تفخص شهیدان جاویدالاثر به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در گلستان شهیدان مهاباد به خاک سپرده شد.
شهرستان اردستان 324 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
شهرستان اردستان با بیش از 42 هزار نفر جمعیت در 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان قرار دارد.
7431/6136

http://www.sepahannews.ir/fa/News/38237/شهیدان-با-نثار-خون-خود-امنیت-را-برای-کشورارمغان-آورند
بستن   چاپ