پیام سپاهان
سالک: مسئولان، فرامین مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب خود قرار دهند
شنبه 2 تير 1397 - 09:34:25
سپاهان نیوز - نایب رییس فراکسیون روحانیون مجلس گفت:‌ مسئولانی که به مجموعه ارزش‌های نظام اسلامی و مقام معظم رهبری معتقدند فرامین ایشان را پیش‌روی‌شان قرار داده و وحدت را به صورت درون تشکیلاتی حول محور حاکمیت شکل دهند.
حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روز عید فطر که در جمع کارگزاران نظام بیان شد، اظهار کرد: متاسفم از اینکه فرامین مقام معظم رهبری به عنوان فصل‌الخطاب کمتر مورد توجه افراد و جریان‌های سیاسی قرار می‌گیرد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: جریانی در داخل و خارج کشور تلاش می‌کند فرامین مقام معظم رهبری را با چالش روبرو کند، اما افرادی که در مسیر این جریان اقدام می‌کنند بدانند هرگز این طور نیست که همیشه بتوانند حرفشان را به کرسی بنشانند. در این کشور افراد و جریان هایی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در دوران ستم‌شاهی با بذل خون و جان خود پای نظام ایستادند اکنون نیز حاضرند سرشان را فدای آرمان های نظام کنند.
وی خطاب به مسئولان و کارگزاران معتقد به ولایت فقیه تصریح کرد: تمام مسئولانی که به مجموعه ارزش های نظام اسلامی و مقام معظم رهبری معتقدند فرامین مقام معظم رهبری را پیش‌روی‌شان قرار داده و وحدت را به صورت درون تشکیلاتی حول محور حاکمیت شکل دهند.
نایب رییس فراکسیون روحانیون مجلس با تاکید بر اینکه «نیروهای ارزشی با منطق و گفتمان منطقی وارد عرصه جامعه می‌شوند»، ادامه داد: با گفتمان منطقی وارد صحنه می‌شویم و از این مسئله نگرانی نداریم. به لطف الهی قوانین و ضوابط عرفی و دینی داریم که به آن اتکاء می‌کنیم.
سالک تاکید کرد: یقینا از هوچی‌گری و غوغاسالاری به شدت پرهیز داریم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/39205/سالک--مسئولان،-فرامین-مقام-معظم-رهبری-را-فصل‌الخطاب-خود-قرار-دهند
بستن   چاپ