پیام سپاهان
در پایان راند دوم مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور؛
برترین رانندگان اسلالوم کشور معرفی شدند
شنبه 2 تير 1397 - 09:34:35
سپاهان نیوز - دومین راند مسابقه اتومبیلرانی اسلالوم کشور در اصفهان برگزار شد.
به گزارش ایسنا-اصفهان و به نقل از روابط عمومی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان، دومین راند مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور با شرکت 80 راننده از 18 استان در اصفهان برگزار شد.
رییس هیئت موتورسواری اتومبیلرانی استان اصفهان گفت: مسابقه اسلالوم قهرمانی کشور به میزبانی استان اصفهان در پارکینگ استادیوم بزرگ نقش جهان برگزار شد.
بازوبندی با اشاره به حساسیت مسابقات کشوری خاطر نشان کرد: اصفهان در این میزبانی ثابت کرد با همراهی تیم کمیته اتومبیلرانی استان اصفهان و همراهی مسئولان، پتانسیل برگزاری مسابقات در استان وجود دارد و امیدواریم شاهد رویدادهای کشوری بیشتری در سطح استان باشیم.
مسئول کمیته اسلالوم هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان درباره این مسابقه گفت: تعداد 80 خودرو شرکت‌کننده این مسابقه به 5 کلاس، منفی1500 سی سی بانوان، مثبت 1500 سی سی بانوان، منفی 1500 سی سی آقایان، مثبت 1500 آقایان و کلاس آزاد دسته بندی می‌شدند که مهمانان ما از استان یزد، کرمان، تهران، گیلان، البرز، اهواز و ... در هر 5 کلاس به رقابت پرداختند. 
مهدی مشکوه ادامه داد: محسن جعفری رییس کمیته اسلالوم فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ج.ا.ا و تیم همراه داوری این مسابقات را بر عهده داشتند که با همراهی و همکاری تیم داوری اتومبیلرانی استان اصفهان این مسابقه به نحو احسن برگزار شد.
وی افزود: هر شرکت کننده دو بار حق طی مسیر و تایم گیری داشت که بهترین زمان ثبت شده برای داورای اعمال می شد و خوشبختانه این دوره از مسابقات با تلاش های کمیته اتومبیلرانی استان اصفهان و ایمن سازی پیست هیچ گونه حادثه ای را برای شرکت کنندگان در بر نداشت.
نفرات برتر مسابقه اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور به تفکیک کلاس و استان:
* کلاس _1500 بانوان
لیلا پیکانپور اصفهان
میترا فلاحی یزد
فرشته حسینیان گیلان
* آقایان کلاس +1500
میثم زمانی یزد
علیرضا سلمانی تهران
سعید روانشاد فارس
*کلاس +1500 بانوان
یلدا مرادی گیلان
سیما یزدانپناه کرمان
فاطمه احمدی کرمان
*کلاس _1500 آقایان
امیر غلامیان فرد قزوین
مجتبی پور حسنی یزد
محمدرضا صفاری کرمان
*کلاس آزاد
حسن منتظری
بهرام کمالی
امید نومیدی
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/39208/برترین-رانندگان-اسلالوم-کشور-معرفی-شدند
بستن   چاپ