پیام سپاهان
برگزاری دوره های آموزشی در مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان
شنبه 2 تير 1397 - 14:25:24
سپاهان نیوز - رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان از برگزاری بیش از 50 دوره آموزشی تابستان امسال در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، داوود حسنعلیان با بیان اینکه آموزش‌های کاربردی در زمینه ایجاد مهارت و فراهم‌نمودن زمینه بروز توانایی‌های لازم در خصوص کارآفرینی، توأم با فعالیت‌های ترویجی، مفاهیم کارآفرینی را به دانشگاه وارد می‌کند، اظهار کرد: بدون شک آموزش مناسب می‌تواند یکی از عوامل مهم سوق‌دادن نگرش و مهارت دانشجویان به سوی کارآفرینی باشد.
وی خاطر نشان کرد: به هر میزان که رتبه دانشگاه بالاتر می‌رود و جایگاه بالاتری را در سلسله مراتب دسته‌بندی دانشگاه‌ها اشغال می‌کند، طبیعتاً شاهد تغییر رویکرد دانش‌آموختگان و دانشجویان از کارجویی به کارآفرینی می‌باشیم و دانشجویانی که در اتمسفر کارآفرینی قرار می‌گیرند متوجه می‌شوند که دانش‌آموختگان دانشگاهی، دارای مزیت رقابتی هستند که پا را از حوزه دانش و محفوظات خود فراتر گذاشته و در حل مسائل عملی آن محدوده، تخصص و مهارت داشته و سرانجام قابلیت تجاری‌سازی آموخته‌های خود را دارا هستند.
رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان افزود: بر همین اساس واحد آموزش مرکز کارآفرینی دانشگاه هرسال با ارائه بیش از یکصد دوره، کارگاه و سمینار آموزشی سعی در آموزش و انتقال تجربیات مورد نیاز دانشجویان را دارد وامیدواریم حداقل بخشی از خلا آموزش‎های کاربردی را تأمین کنیم.
حسنعلیان تاکید کرد: تابستان امسال در مرحله اول 50 دوره آموزشی ارائه شده که مجموعه‌ای متنوع از دوره‌های مهارت‌های کارآفرینی، مهارت‌های فنی، نرم‌افزاری و ... را شامل می‌شود به گونه‌ای که نیازمندی‌های بخشی از دانشجویان و داوطلبانی که خواهان آشنایی با ملاک‌های فوق‌الذکر هستند را پوشش می‌دهند.
وی اضافه کرد: شرکت در این دوره ها برای همه آزاد است در پایان دوره "گواهی‌نامه دوره آموزشی" برای شرکت‌کنندگان اعطا می شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/39234/برگزاری-دوره-های-آموزشی-در-مرکز-کارآفرینی-دانشگاه-کاشان
بستن   چاپ