پیام سپاهان
ابطحی:
متعهد می‌شوم، مدیریتی شفاف ایجاد کنم .
شنبه 2 تير 1397 - 20:47:49
سپاهان نیوز - رییس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان گفت: متعهد می شوم مدیریتی شفاف با مشارکت مدیران اصلی شهرک در تصمیم سازی و ایجاد تعادل بین تعهدات مختلف ملی و فراملی و نگاهی سیستمی در مدیریت ایجاد کنم و در رفع مشکلات استانی و ملی با کمک نسل جوان بکوشم.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، سید مهدی ابطحی امروز (شنبه) در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و فعلی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اظهار کرد: ایجاد وجه بین المللی و تعامل با مدیران کلان ملی و توجه به ساختار درونی و کوشش برای توانمند سازی هرچه بیشتر شهرک علمی تحقیقاتی از اهداف اصلی در مدیریت پیش رو است.
وی افزود: همواره به اهداف بلند شهرک پایبند هستم و در ایجاد شبکه موثر فناوری و حمایت های واحدهای حاضر کمک می طلبم.
رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان همچنین خطاب به جوانان استان گفت: از تمام جوانان استان درخواست دارم شهرک را در رویایی ترین شکل آن تصور کنند.
وی نواوری و توسعه فناوری را یکی از ارکان اصلی توسعه کشور برشمرد و گفت: شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان از سوی بزرگانی پایه گذاری شده که هر یک دارای ویژگی های برجسته ای بوده و در طول زمان در راستای بالندگی آن کوشیده اند، از این رو اکنون مدیریت شهرک وظیفه سنگینی بر دوش من است.
رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با بیان اینکه شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان همواره دارای مدیران کاردان و کارکنانی دانا بوده است، افزود: استقرار واحدهای فناور پیشرو و حمایت اساتید برتر دانشگاهی نیز یکی دیگر از مزیت های شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان است.
وی امکان بکارگیری در رفع چالش های استانی و ملی همچون مشکلات ترافیک شهری، مشکلات فراروی توسعه استان ومعضلات آب و محیط زیست را از جمله مسائلی دانست که شهرک می تواند در راستای رفع آن اقدام کند.
به گفته ابطحی اگر شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از اهداف اولیه خود فاصله بگیرد و دچار عملگرایی مفرط، بدون پویایی شود، تنها به مجموعه های پرتعداد و کم خاصیت کشور افزوه می شود و این در حالی است که امیدهای زیادی به شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان وجود دارد.
رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان خاطر نشان کرد: اگر مسئولیت چابکی سازمان را از دست دهیم و مخاطبان خود را دچار روندهای پیچیده اداری کنیم، معایب مدیریتی بالا نشین را افزایش می دهیم.
وی افزود: اگر به چشم اندازی مشترک در توسعه فناوری با خواستگاه نوآوری نرسیم مزیت کارافرینی را بدست نخواهیم آورد.
ابطحی توجه به هم افزایی واحد ای فناور در مجموعه را راهکار بدست آوردن مکانی مرجع برای حل مشکلات عنوان کرد و گفت: جایگاه شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان را در رفع مشکلات خطیر باید به تصویر بکشیم، تا با ساختاری گرو در مدیریتی معناگرا در تعارض نباشد.
به گزارش ایسنا، مراسم تکریم و معارفه روسای پیشین و فعلی شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان بعدازظهر امروز، در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان برگزار شد. با صدور حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سید مهدی ابطحی به سمت «رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان» منصوب شد.
پیش از این، مهدی کشمیری ریاست شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان را بر عهده داشت که از این پس به سمت قایم مقام معاون پژوهش و فناوری در امور پژوهش در وزارت علوم منصوب شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/39254/متعهد-می‌شوم،-مدیریتی-شفاف-ایجاد-کنم--
بستن   چاپ