پیام سپاهان
برگزاری همایش «ترویج اخلاق و نهادینه سازی صداقت» در اصفهان
يکشنبه 3 تير 1397 - 11:01:16
سپاهان نیوز - به منظور ترویج فرهنگ راست گویی و افزایش اعتماد در جامعه، آموزش و پرورش ناحیه 4 استان، اقدام به برگزاری همایش استانی تحت عنوان "ترویج اخلاق و نهادینه سازی صداقت" کرده است.
دبیر اجرایی این همایش در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان گفت: این همایش به همت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی متوسطه و آموزش و پرورش ناحیه چهار استان و درراستای شعار سال تحصیلی سال جاری ناحیه 4 «اخلاق زیر بنای تعلیم و تربیت» برگزار می‌شود.
مهسا زمانی افزود: با توجه به پتانسیل بالای ناحیه 4 در برگزاری این گونه همایش ها و همچنین تعداد بالای پژوهشگران در این ناحیه، دومین همایش استانی در سه سال اخیر به میزبانی آموزش پرورش ناحیه 4 برگزار می شود.
وی افزود: ترویج فرهنگ راست گویی و اعتمادسازی، تشخیص ضرورت های فرهنگی دانش آموزی، جلوگیری از تجسم آینده ای مبهم و ارتقای انسان به عنوان زیرساخت دیگر علوم از مهم ترین اهداف این همایش است.
کارشناس پژوهش آموزش و پرورش ناحیه 4 استان اصفهان با بیان اینکه در این همایش مقالات برتر به صورت سخنرانی ارائه می شود، تاکید کرد: حدود 250 مقاله از همکاران و 100 مقاله دانش آموزی به دبیرخانه همایش ارسال شده است که از این تعداد، هشت مقاله در قالب سخنرانی ارائه می شود.
وی تصریح کرد: بعد از ارائه مقالات، جلسه پرسش و پاسخ از سوی داوران و بعضی از حضار برگزار می شود.
زمانی، برپایی نمایشگاه آثار دانش آموزی و تیم‌های رباتیک و عمود پرواز را از جمله برنامه های جانبی این همایش عنوان کرد.
به گزارش ایسنا، همایش ترویج اخلاق و نهادینه‌سازی صداقت امروز یکشنبه سوم تیرماه در سالن شهید چمران آموزش‌وپرورش ناحیه چهار استان اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/39269/برگزاری-همایش-«ترویج-اخلاق-و-نهادینه-سازی-صداقت»-در-اصفهان
بستن   چاپ