پیام سپاهان
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان خبر داد:
پخش مستقیم بازی ایران و پرتغال در سینماهای «سپاهان» و «چهارباغ»
یکشنبه 3 تیر 1397 - 11:51:21 AM
مهر
سپاهان نیوز - اصفهان- مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان از پخش مستقیم بازی ایران و پرتغال در سینما سپاهان و پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان خبر داد.

سید مصطفی حسینی اظهار داشت: همگام با شور و اشتیاق مردمی برای تماشای بازی‌های ایران در جام جهانی، امکان مشاهده پخش مستقیم بازی ایران و پرتغال بر پرده سینما سپاهان و در سالن چهلستون پردیس سینمایی چهارباغ فراهم آمده است.
وی با اشاره به فیلم‌هایی که پس از عید فطر تاکنون بر پرده اکران سینماهای اصفهان قرار گرفته است، افزود: «در وجه حامل» به کارگردانی بهمن کامیار، «دشمن زن» به کارگردانی کریم امینی و «دلم می خواد» از بهمن فرمان آرا از جمله فیلم‌هایی است که در سالن‌های مختلف پردیس سینمایی چهارباغ اکران شده است.
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان ابراز داشت: همچنین فیلم‌های «جشن دلتنگی» به کارگردانی پوریا آذربایجانی، «چهار راه استانبول» به کارگردانی مصطفی کیایی، «خجالت نکش» از رضا مقصودی، «تگزاس» به کارگردانی مصطفی اطیابی، «فیلشاه» از هادی محمدیان، «رفتن» به کارگردانی نوید محمدی و «درباره فروشنده» از وحید صداقت و تهمینه منزوی دیگر فیلم‌هایی است که هر روز در پردیس سینمایی چهارباغ اکران می‌شود.
«لاتاری» همچنان در دو سانس سینما فلسطین اکران می شود
وی ادامه داد: همچنین فیلم‌های «دشمن زن» به کارگردانی کریم امینی، «چهار راه استانبول» به کارگردانی مصطفی کیایی، «خجالت نکش» از رضا مقصودی و «تگزاس» به کارگردانی مصطفی اطیابی هم اکنون بر پرده سینما سپاهان است.
حسینی با اشاره به ایکه فیلم «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان به دلیل استقبال خوب مردمی همچنان در سانس های 18:30 دقیقه و 22:30 دقیقه در سینما فلسطین بر روی پرده اکران قرار دارد، گفت: در این سینما همچنین فیلم های «دلم می خواد» از بهمن فرمان آرا و «تگزاس» به کارگردانی مصطفی اطیابی هر روز اکران می‌شود.
افتتاح پردیس سینمایی «ساحل» در روزهای آینده
وی از افتتاح پردیس سینمایی ساحل در روزهای آینده خبر داد و ابراز داشت: بازسازی این سینما مراحل نهایی را طی می کند و به زودی شاهد خبر افتتاح این پریس سینمایی 9 سالنه مجهز به کافه سینما، کافه ‌سینما، سینمای کودک و سینمای روباز در روزهای آینده خواهیم بود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/39274/پخش-مستقیم-بازی-ایران-و-پرتغال-در-سینماهای-«سپاهان»-و-«چهارباغ»
بستن   چاپ