پیام سپاهان
کشف 12 دستگاه پراید مسروقه در اصفهان
يکشنبه 3 تير 1397 - 15:47:35
سپاهان نیوز - فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح ضربتی پلیس اصفهان در24 ساعت گذشته و کشف 12 دستگاه پراید مسروقه خبر داد. 
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ "حسن یاردوستی" اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان اصفهان طرح ضربتی مقابله با سارقان و کشف وسایل نقلیه مسروقه را اجرا کردند.
وی افزود: پس از اجرای این طرح 12 دستگاه خودروی پراید مسروقه طی مدت 24 ساعت کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اضافه کرد: متاسفانه اکثر مالباختگان به توصیه های پلیس در رابطه با مجهز کردن خودروهای خود به وسایل بازدارنده سرقت توجه نکرده و همین باعث ربوده شدن خودرو توسط سارقان خواهد شد.
وی با بیان اینکه در این عملیات کلانتری ها و یگان امداد اصفهان با استعداد و اکیپ های پر توان حضور داشتند، گفت: طرح های تاکتیکی پلیس برای آرامش مردم در نقاط مختلف شبانه روز اجرایی می شود.
یاردوستی با اشاره به اینکه این سارقان متاسفانه دارای سنین نوجوانی هستند، ادامه داد: خانواده ها باید بیشتر مراقب فرزندان خود باشند تا دچار بزهکاری نشوند و فریب دوستان ناباب را نخورند.
وی خاطرنشان کرد: با شناسایی مالکان وسایل نقلیه و تماس با آنان با دستور مقام قضایی پس از طی مراحل قانونی این وسائل مسروقه مکشوفه تحویل مالکان قرار گرفت.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/39293/کشف-12-دستگاه-پراید-مسروقه-در-اصفهان
بستن   چاپ