پیام سپاهان
پس از نبرد مقتدرانه مقابل پرتغال؛
کاروان های شادی و پایکوبی دراصفهان براه افتاد
سه شنبه 5 تیر 1397 - 3:31:45 AM
ایرنا
سپاهان نیوز - اصفهان - لحظاتی پس از بازی مقتدرانه تیم ملی کشورمان مقابل پرتغال یکی از مدعیان قهرمانی فوتبال جهان، کاروان های شادی و پایکوبی درخیابان های شهر اصفهان براه افتاد.
  تیم ملی فوتبال ایران، دوشنبه شب در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی 2018 به مصاف تیم مدعی پرتغال رفت و با ارائه نمایشی غرور انگیز به تساوی یک بر یک رسید و چهار امتیازی شد.
گرچه این تیم درعین شایستگی نتوانست راهی مرحله بعدی شود اما تلاش بازیکنان و جلوه های ویژه این دیدار بویژه مهار رونالدو و اقدام بی بدیل بیرانوند دروازه بان تیم ملی کشورمان، تحسین فوتبال دوستان را برانگیخت و دیگربار موجی از شادی را بین مردم سراسر کشور ازجمله اصفهان ایجاد کرد.
درحالیکه شب از نیمه گذشته و بامداد روز سه شنبه فرا رسیده است کارون هایی از خودروها، همچنان در خیابان های شهر اصفهان در حرکت است و صدای بوق شادی در نقاط مختلف این شهر شنیده می شود.
هم اکنون ترافیک خودرو در برخی نقاط شهر اصفهان سنگین است، خانواده ها سوار برخودرو و جمعیتی از جوانان با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران ضمن ابراز شادمانی از بازی همراه با اقتدار تیم ملی کشورمان مقابل پرتغال و تلاش بازیکنان این تیم، تجلیل می کنند.
بازی غیرتمندانه و تحسین برانگیز شاگردان کیروش همچون دو بازی گذشته برابر مراکش و اسپانیا از یکسو وگرایش عمومی به شادی های جمعی از دیگرسو، موجب شده تا جمعیتی از جوانان با گذشت ساعتی از بامداد سه شنبه ضمن حضور در نقاط مختلف شهر اصفهان از جمله خیابان های حکیم نظامی، شریعتی ، چهارباغ بالا، صفه، زینبیه، پروین، جی، کاوه، چمران، ملک شهر دروازه شیراز، فلکه بزرگهمر، لاله، خیابان های همجوار با پارک های اصفهان به شادی و پایکوبی بپردازند.
تیم ملی فوتبال ایران، دوشنبه شب در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف تیم مدعی پرتغال رفت و با ارائه یک بازی تماشایی و فراموش نشدنی به تساوی یک بر یک رسید.
سایه سنگین حرکت بی بدیل بیرانوند دروازه بان تیم ملی کشورمان برفوتبالیست مشهور جهان "کریستیانو رونالدو" از نکته های شادی آفرین و مورد توجه این دیدار بود.
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/40339/کاروان-های-شادی-و-پایکوبی-دراصفهان-براه-افتاد
بستن   چاپ