پیام سپاهان
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان:
آب پردیس سینمایی «چهارباغ» قطع است/عدم اتصال انشعاب شهری به سینما
سه شنبه 5 تیر 1397 - 1:33:53 PM
مهر
سپاهان نیوز - اصفهان - مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان گفت: در روزهای گذشته به دلیل فراموشی پیمانکار آبفا، در اتصال انشعاب آب به پردیس سینمایی «چهارباغ» آب این سینما قطع شده است.

سید مصطفی حسینی  اظهار داشت: در طول روزهای گذشته با قطعی آب در پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان مواجه شدیم و تصور ما بر این بود که این اتفاق به دلیل کاهش فشار آب یا قطعی آب این روزهای اصفهان در نقاط مختلف شهر رخ داده است.
وی ادامه داد: با توجه به ادامه این روند با بررسی‌های بیشتر متوجه شویم که انشعاب آبی برای سینما وجود ندارد بدین معنا که در یک اتفاق عجیب پیمانکار شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان هنگام سنگفرش چهارباغ عباسی اصفهان فراموش کرده است انشعاب پردیس سینمایی چهارباغ را اتصال دهد.
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان با بیان اینکه قرار است تا فردا این مشکل رفع شود، بیان داشت: در صورتی که این مشکل تا روز آینده رفع نشود مجبور به تعطیلی موقت پردیس سینمایی چهارباغ با پنج سالن سینمایی خواهیم بود.
  در طول دو هفته گذشته با توجه به اتمام ایستگاه مترو، عملیات‌های نهایی و سنگفرش‌سازی و پیاده‌روسازی چهارباغ عباسی در محدوده میدان انقلاب در حال انجام است که در اتفاقی عجیب به دلیل فراموشی اتصال انشعاب آب و فاضلاب شهری به این سینمای 5 سالنه، 9 روز است آب در پردیس سینمایی چهارباغ قطع و شهروندان در مراجعه به سینما با مشکل مواجه شده‌اند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/40363/آب-پردیس-سینمایی-«چهارباغ»-قطع-است-عدم-اتصال-انشعاب-شهری-به-سینما
بستن   چاپ