پیام سپاهان
معرفي پزشکان گمنام اصفهان در بزرگترين گردهمايي جامعه پزشکي
يکشنبه 28 شهريور 1395 - 7:05:23 AM
مهر
fiogf49gjkf0d

سپاهان نيوز- غلامرضا اصغري در نشست مطبوعاتي با اصحاب رسانه اظهار داشت: دانشکده پزشکي در طول 70 سال خدمات بسياري را ارائه داده است.

وي تصريح کرد: برگزاري اين گردهمايي فرصت مناسبي است تا خدمات جمهوري اسلامي و پزشکان گمنام را به مردم معرفي کنيم و از آن‌ها قدرداني شود.

رئيس دانشگاه علوم پزشکي اصفهان، با اشاره به برگزاري گردهمايي‌هاي مشابه اين مراسم در سراسر جهان، تاکيد کرد: دانشکده علوم پزشکي به عنوان يک دانشکده طراز اول، به لحاظ تعداد دانشجو نيروهاي بسياري را تربيت کرده اما برخي مواقع ما از اين ارزش‌هاي متعالي چشم پوشي مي‌کنيم و بايد توجه کرد فارغ‌التحصيلان نيروهاي ما هستند و هرآنچه به آن‌ها توجه شود در اصل به علم و دانش توجه شده است.

وي ادامه داد: با توجه به اينکه در فضاي اجتماعي امروز برگزاري چنين گردهمايي‌هايي به شدت نياز مي شود لازم است در فضاي فرهنگي اجتماعي از داشته‌هاي خود تقدير کرده و آن‌ها را به جامعه معرفي کنيم.

اصغري افزود: در اين برنامه جمع عظيمي از پزشکان از سراسر نقاط کشور حضور خواهند يافت تا به پاس خدماتي که در طول دوران خدمت خود ارائه کرده‌اند از آن‌ها تقدير شود چراکه اين معرفي اين دستاوردها به نسل جديد سبب به وجود آمدن خودباوري و اعتماد به نفس و به مرور استقلال کشور خواهد شد.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/4124/معرفي-پزشکان-گمنام-اصفهان-در-بزرگترين-گردهمايي-جامعه-پزشکي
بستن   چاپ