پیام سپاهان
مدیر حوزه هنری استان اصفهان:
3 کتاب از فرماندهان شاخص دفاع مقدس در اصفهان رونمایی می‌شود
چهارشنبه 6 تیر 1397 - 10:26:19 AM
مهر
سپاهان نیوز - اصفهان - مدیر حوزه هنری استان اصفهان گفت: تا 25 روز آینده چهار تا پنج عنوان کتاب توسط این نهاد رونمایی می شود که سه مورد مربوط به زندگی فرماندهان دفاع مقدس است.

مهدی احمدی‌فر   اظهار داشت: در حوزه انتشارات یکی از نقاط عطف کارکرد حوزه هنری آماده سازی و نشر کتاب است به نوعی که در سال جاری از عناوین قابل توجهی شامل 35 عنوان کتاب رونمایی خواهد شد.
وی با بیان اینکه این کتاب‌ها در حوزه‌های مختلف ادبیاتِ دفاع مقدس، پایداری و انقلاب، شعر و ادبیات فارسی و سایر رشته‌های ادبی هنری است، بیان داشت: به زودی دو عنوان کتاب از حوزه هنری منتشر و رونمایی می شود که مربوط به دو تن از هنرمندان برجسته استان و کشور است.
رونمایی از 25 عنوان کتاب توسط حوزه هنری اصفهان
مدیر حوزه هنری استان اصفهان در ارتباط با اینکه کار تهیه و چاپ کتاب از زندگی فرماندهان و رزمندگان شاخص اصفهانی توسط حوزه هنری اصفهان در چه مرحله‌ای قرار دارد، بیان داشت: تا 25 روز آینده نیز چهار تا پنج عنوان کتاب رونمایی می شود که سه مورد مربوط به فرماندان دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: دو کتاب دیگر یکی پژوهشی در ارتباط با انقلاب اسلامی و یکی درباره آفرینش های ادبی است و همین سیر تا پایان تابستان ادامه دارد.
چاپ چندین عنوان کتاب شاخص و مطرح کشوری در طول سال
احمدی‌فر با اشاره به اینکه به یقین چند کتاب منتشره در سال جاری جایگاه خوبی در کشور پیدا کند، تاکید کرد: پیش بینی کارشناسان و نویسندگان ما این است که امسال از استان اصفهان دو تا سه عنوان کتاب شاخص وارد بازار کتاب شود که جایگاه خاصی را در میان کتاب‌های مطرح ایران خواهد داشت.
  با توجه به نقش ویژه اصفهان و فرماندهان این استان در طول دوران دفاع مقدس، کمبود تدوین و چاپ کتاب در ارتباط با فرماندهان و رزمندگان شاخص اصفهانی مورد انتقاد جدی برخی مسئولان فرهنگی کشور است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/41354/3-کتاب-از-فرماندهان-شاخص-دفاع-مقدس-در-اصفهان-رونمایی-می‌شود
بستن   چاپ