پیام سپاهان
کاردان: تیم ملی سافت‌بال دوباره احیا می‌شود
چهارشنبه 6 تير 1397 - 11:39:26
سپاهان نیوز - رییس انجمن بیس بال وسافت بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی با اشاره مشکلات دو رشته سافت بال وبیس بال گفت: بعد از وقفه‌ای که رخ داد به دنبال راه اندازی مجدد تیم ملی سافت بال بانوان هستیم.
بهرام کاردان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، اظهار کرد: چند روز پیش مراسم روز جهانی بیس‌بال و سافت‌بال را در تهران و در بسیاری از شهرهای ایران برگزار کردیم. در تلاش هستیم تا این دو رشته ورزشی بیش از گذشته توسط مردم و رسانه‌ها دیده شود، دیده شدن به رشد و توسعه این رشته کمک زیادی خواهد کرد.
وی افزود: باید از اعضا و هیئت‌های فعال استانهایی که تحت هر شرایطی زنده و پویا هستند تشکر ویژه‌ای داشته باشیم که با تمام وجود کمک کردند تا این ورزش ادامه حیات دهد.
وی ضمن تشکر از حمایت‌ها و پشتبانی علی‌پور رییس فدراسیون انجمن‌ها ورزشی از عدم اعزام تیم ملی سافت‌بال به مسابقات آسیایی گلایه کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم با کمک و حمایت فدراسیون تیم منتخب دانشجویی کشور را به دومین دوره مسابقات دانشجویی آسیا که در چین برگزار می‌شود اعزام کنیم.
رییس انجمن بیس‌بال و سافت‌بال ایران با اشاره به مذاکره با مسئولین برای تشکیل مجدد تیم ملی سافت‌بال خاطر نشان کرد: اینکه چقدر در این مذاکرات برای تشکیل مجدد تیم موفق شویم را نمی‌دانیم اما تلاش‌مان را می‌کنیم تا با جذب حامی مالی از بخش خصوصی در این کار موفق شویم. حتی اگر حمایت‌های دولتی را هم داشته باشیم برای موفقیت بیشتر نیازمند مشارکت همه فعالین جامعه و خانواده سافت بال هستیم.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/41362/کاردان--تیم-ملی-سافت‌بال-دوباره-احیا-می‌شود
بستن   چاپ