پیام سپاهان
رییس پژوهشکده رویان:
رویان علم را به تولید کاربردی بدل کرده است
چهارشنبه 6 تير 1397 - 17:23:47
سپاهان نیوز - رییس پژوهشکده رویان گفت: رویان مجموعه‌ای است که در آن بحث علم به تولید کاربردی بدل می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، عبدالحسین شاهوردی در پژوهشگاه رویان و در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: نیروی انسانی سرمایه پژوهشگاه رویان است، رویان توانسته فعالیت‌های بسیار مهمی در کشور اجرایی کند که در ایران بی نظیر و در جهان یکی از بهترین ها بوده است.
وی با بیان اینکه رویان مجموعه‌ای است که در آن بحث علم به تولید کاربردی بدل می‌شود، افزود: رویان نمود واقعی تبدیل دانش به محصول و تجاری سازی است که این اتفاق به واسطه نیروی انسانی قوی که در این مجموعه در حال فعالیت بوده رخ داده است.
همچنین در این جلسه قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان گفت: یک روز تلگراف، یک روز فضا پیما و امروز تکنولوژی های متعدد ایجاد شده اند تکنولوژی هایی که با سرعت ایده‌ها را محقق می‌کند.
وی با اشاره به اینکه اگر سریع حرکت نکنیم در بسیاری از مسائل عقب می‌مانیم، تصریح کرد: اصفهان شهر شبیه سازی است و باید به ایرانیان و جهانیان شناسانده شود و مدیریت شهری در زیرساخت های لازم برای چنین معرفی آماده همکاری است.
شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در تغییر کاربری، زیرساخت و پروانه حاظریم که برای مجموعه های علمی اینچنینی کمک کنیم چراکه معتقد هستیم کمک به مجموعه های علمی کمک به بشریت محسوب می شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/41397/رویان-علم-را-به-تولید-کاربردی-بدل-کرده-است
بستن   چاپ