پیام سپاهان
نمایشگاه صنعت برق در اصفهان گشایش یافت
پنجشنبه 7 تیر 1397 - 9:14:31 AM
ایرنا
سپاهان نیوز - اصفهان- نهمین نمایشگاه دوسالانه صنعت برق اصفهان در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان گشایش یافت.
  این نمایشگاه به مدت چهار روز در 9 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی با حضور بیش از 140 شرکت کننده از سراسر کشور برپاست.
شرکت کنندگان این دوره از نمایشگاه از استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، قزوین، البرز، مرکزی، گلستان و آذربایجان شرقی محصولات و تولیدات خود در زمینه لوستر، چراغ و لوازم روشنایی، انواع سیم، کابل و سایر تجهیزات برق و الکترونیک، انواع سوییچ و تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی، تابلو و تجهیزات برق صنعتی و تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی را عرضه کرده اند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در نشست خبری پیش از افتتاح این نمایشگاه با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم بر استان و کشور، گفت: هدف اصلی ما از برگزاری نمایشگاه ایجاد امید و انگیزه در فعالان اقتصادی است.
علی یارمحمدیان افزود: از جمله دستاوردهای نمایشگاه بویژه در این برهه از شرایط اقتصادی، ایجاد زمینه برای بروز خلاقیت با هم افزایی و اشتراک تجارب و ایده های شرکت های مختلف است.
در ادامه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با بیان اینکه مصرف بهینه سرمایه های کشور فقط به شرکت های دولتی محدود نمی شود، افزود: همه اقشار و افراد جامعه باید در حفظ، مدیریت و مصرف بهینه سرمایه های کشور کوشا باشند.
حمیدرضا علاقمندان افزود: از جمله سرمایه های مهم کشور انواع انرژی های آن است که برق نیز یکی از آنهاست و باتوجه به کاهش تولید آن در شرایط کم آبی و بالا بودن مصرفش در فصل تابستان، بیش از پیش نیازمند همکاری افراد جامعه در مدیریت مصرف بار بویژه در ساعات و روزهای پیک مصرف هستیم.
مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان نیز در این نشست، گفت: کمتر از نیمی از ظرفیت تولیدات نیروگاه های برق- آبی تولید برق دارد.
حمیدرضا پیرپیران افزود: 20 درصد تولیدات برق کشور توسط این نوع از نیروگاه ها بود که اکنون به کمتر از 10 درصد رسیده است.
وی با اشاره به برنامه ریزی این شرکت برای کاهش هرچه بیشتر هدررفت برق در شبکه توزیع آن، گفت: در سراسر دنیا تا پنج درصد هدررفت برق در توزیع معمول است اما در اصفهان سال گذشته این میزان به کمتر از 7 درصد رسیده و پیش بینی می شود در سالجاری نیز به کمتر از 6.5 درصد برسد.
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/41411/نمایشگاه-صنعت-برق-در-اصفهان-گشایش-یافت
بستن   چاپ