پیام سپاهان
کار زشتي کردند نگذاشتند خداحافظي کنم/ بايد ببينم آينده چه مي شود
يکشنبه 25 مهر 1395 - 8:12:13 AM
مهر
fiogf49gjkf0d

سپاهان نيوز- محرم نويدکيا پس از اتفاقات صورت گرفته درباره خداحافظي او و ممانعت بازيکنان سپاهان از اين تصميم اظهار داشت: من امروز با مسئولان باشگاه، سرمربي و اعضاي هيئت مديره صحبت کردم تا از فوتبال خداحافظي کنم زيرا هميشه دوست داشتم مقابل تيم ذوب‌آهن که تيم همشهري من است، اين تصميم را عملي کنم.

وي ادامه داد: در نهايت پس از هماهنگي‌هاي صورت گرفته، قرار بر اين شد که امروز خداحافظي کنم اما متأسفانه کار بد برخي بچه‌ها باعث شد که آنها مانع از خداحافظي من شوند و در نهايت من امروز از فوتبال خداحافظي نکردم.

کاپيتان سپاهان تصريح کرد: حاج‌صفي و پاپي و ساير بازيکنان به من گفتند که نمي‌گذاريم اين اتفاق صورت گيرد و به نظرم کار زشتي انجام دادند که اين اتفاق صورت نگرفت.

وي افزود: آنها بايد به تصميم من احترام مي‌گذاشتند و اجازه مي‌دادند خداحافظي کنم اما متأسفانه اين اتفاق صورت نگرفت و بايد ببينم در ادامه چه اتفاقي رخ مي‌دهد زيرا دوست داشتم مقابل ذوب‌آهن خداحافظي کنم.

نويدکيا درباره اظهار نظرهاي ويسي پيرامون نبود آرامش در اردوي تيم سپاهان تصريح کرد: به هر حال، شايد اين صحبت‌هاي ويسي صحيح باشد اما من دوست داشتم که امروز مقابل ذوب‌آهن خداحافظي کنم که متأسفانه اين اتفاق صورت نگرفت و اي کاش اين موضوع انجام مي‌شد که بازي‌هاي بعدي بر گردن من نباشد.

وي افزود: با اين حال، هنوز مشخص نيست که فردا چه اتفاقي صورت مي‌گيرد يا خير بنابراين بايد ببنم که آيا در تمرين تيم شرکت مي‌کنم يا خير.

نويدکيا پيرامون اينکه چرا او درباره حضور در برنامه 90 ابراز پشيماني کرد، افزود: من فکر مي‌کردم که برنامه نود منصف است اما فردوسي‌پور اصلاً به صحبت‌هاي من گوش نمي‌کرد و تنها کلمه بازيکن‌سالار را ياد گرفته بود و مدام آن را تکرار مي‌کرد و به همين دليل از حضور در نود پشيمان شدم.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/4218/کار-زشتي-کردند-نگذاشتند-خداحافظي-کنم--بايد-ببينم-آينده-چه-مي-شود
بستن   چاپ