پیام سپاهان
سلطان حسینی: حذف مخالفین روز سکون ماست
شنبه 9 تير 1397 - 10:01:42
سپاهان نیوز - مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: باید نیروهای مخالف را به سمت خودمان بیاوریم اگر مخالفین حذف شوند روز سکون ما نیز فرا می رسد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، محمد سلطان حسینی در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های رزمی اظهار کرد: این هیئت فعالیت های موثری در توسعه ورزشکاران سازمان یافته اش انجام داده است.
وی با بیان اینکه 4 سال پیش که آمدم نزدیک 500 باشگاه داشتیم که امروز به تعداد 800 باشگاه رسیده است، افزود: ورزش نشاط را به مردم می دهد، این چند روزه نیز برای بازی های تیم ملی فوتبال در جام جهانی این نشاط را دیدیم.
سلطان حسینی افزود: بستری که فراهم کردیم سبب افزایش مربیان و تعداد باشگاهها شده است که علاوه بر نشاط, سبب ایجاد سلامت جامعه نیز می شود. هیئت ورزش های رزمی قابلیت افزایش تعداد ورزشکارانش را دارد .
وی با اشاره به اهمیت نگاه نقادانه نسبت به فعالیت های هر مدیری ادامه داد: نیروهای مخالف را باید به سمت خودمان بیاوریم اگر مخالفین حذف شوند روز سکون ما می رسد.
سلطان حسینی اضافه کرد: چندین سبک وجود دارد که در استان فعال نیست که امیدوارم به این رشته ها نیز توجه کنید شما خیرین ورزش هستید و اگر چرخ ورزش استان می چرخد حاصل تلاشی است که شما انجام می دهید .
وی ادامه داد: سال گذشته نزدیک به 3700 مدال از مسابقات اسیایی، کشوری و ... کسب کردیم که حاصل تلاش افرادی مانند شمااست.
کد خبرنگار:13041
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42386/سلطان-حسینی--حذف-مخالفین-روز-سکون-ماست
بستن   چاپ