پیام سپاهان
از سوی شرکت‌های دانش بنیان شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان؛
محصولات فراسودمند از فیبرکنجد تولید می‌شود
يکشنبه 10 تير 1397 - 10:47:22
سپاهان نیوز - قرارداد همکاری و مشارکت در تولید محصولات فراسودمند از فیبر کنجد میان یک دو شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به امضا رسید.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، تشکیل گروه همکاری با هدف مشارکت در تولید فیبر کنجد و محصولات فراسودمند تولید شده از فیبر کنجد، از جمله مهمترین موارد همکاری دو شرکت در این تفاهم‌نامه است.
فیبر کنجد که از کنجدهای بهداشتی روغن‌گیری شده استخراج می‌شود، محصولی فراسودمند، طبیعی و با ارزش افزوده بالا است و به دلیل خواص غذایی منحصر به فرد و کیفیت مناسب باعث افزایش سلامت و بهبود کیفیت مواد غذایی می‌شود.
فیبرها علاوه بر اثرات مفیدی که بر سلامتی دارند، به دلیل ویژگی‌های عملکردی مناسب نظیر جذب آب، جذب روغن و افزایش ویسکوزیته، در صنایع غذایی کاربرد گسترده‌ای دارند.
این محصولات به عنوان جایگزین چربی در محصولات گوشت، غنی‌کننده نان و محصولات پخت و کنترل‌کننده‌ی کریستالیزاسیون در بستنی و محصولات لبنی استفاده می‌شوند. فرآورده‌های لبنی غنی شده با فیبر کنجد، فرآورده‌های گوشتی غنی شده با فیبر کنجد، فرآورده‌های نان شیرینی و شکلات با فیبر کنجد از جمله محصولات فراسودمند تولید شده از فیبر کنجد است.
شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با ایجاد و بهره‌برداری از مراکز رشد و پارک‌‌های علم و فناوری وابسته به خود توانسته است با نقش‌آفرینی در زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای رشد و توسعه بیش از 500 شرکت و موسسه فناور، قدم‌های موثری را در راه توسعه اقتصادی کشور بردارد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42452/محصولات-فراسودمند-از-فیبرکنجد-تولید-می‌شود
بستن   چاپ