پیام سپاهان
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری:
استانداری با تمام توان از پروژه مترو بهارستان حمایت می‌کند
يکشنبه 10 تير 1397 - 15:16:29
سپاهان نیوز - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: استفاده از منابع مختلف مالی و پیمانکاران توانمند از جمله مزایای متروی بهارستان-اصفهان است و استانداری با تمام توان از این پروژه حمایت می‌کند.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران بهارستان، مقدس زاده در بازدید از پروژه مترو بهارستان، اظهار کرد: استانداری اصفهان با تمام توان از پروژه مترو اصفهان- بهارستان حمایت می‌کند. همچنین تعامل و همدلی بین شرکت عمران بهارستان با شورای شهر و شهرداری بهارستان، عالی است.
مقدس زاده ادامه داد: به عنوان معاون عمرانی استاندار به تمام دست اندرکاران این پروژه اعم از شرکت عمران و پیمانکاران خدا قوت می‌گویم. هم نگاه خیلی خوبی وجود دارد و هم قابلیت‌های فنی بسیار مناسبی در پروژه مترو مشاهده می‌شود.
همچنین مدیرعامل شرکت عمران بهارستان در این دیدار، تأکید کرد: مترو بهارستان، مهمترین پروژه بزرگ استان است که ظرف سه سال آینده قابلیت بهره‌برداری دارد.
احمدی ابراز امیدواری کرد با ورود و حمایت استانداری از پروژه مترو اصفهان - بهارستان، امیدواریم در آینده‌ای نزدیک، شهروندان از قطار شهری پیشرفته استفاده کنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42477/استانداری-با-تمام-توان-از-پروژه-مترو-بهارستان-حمایت-می‌کند
بستن   چاپ