پیام سپاهان
بهره‌برداری از فاز نخست نمایشگاه بزرگ اصفهان در سال 98
يکشنبه 10 تير 1397 - 15:52:09
سپاهان نیوز - مدیر پروژه نمایشگاه بزرگ بین المللی اصفهان با اشاره به پیشرفت 41 درصدی این پروژه، گفت: با افزایش سرعت پیشرفت پروژه و به شرط تحقق مسایل مالی، احتمال می رود تا پایان سال 97 یا اوایل سال 98 فاز نخست نمایشگاه بزرگ اصفهان به بهره برداری برسد. 
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، مصطفی حسینی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در بازدید خبرنگاران از پروژه بزرگ نمایشگاه بزرگ اصفهان، اظهار کرد: این پروژه در شهریور سال 94 کلنگ زنی شد، اما به دلایلی با تاخیر، در آذر ماه همان سال وارد بحث اجرایی شد.
وی با بیان اینکه این پروژه در دو فاز از لحاظ اجرایی و زمان بندی برنامه ریزی شده است، افزود: فاز نخست آن همچون سالن های سرمایش و گرمایش، ساختمان رجسترینگ، سالن پذیرایی از مهمانان خاص، کافی شاپ سالن و کلاس ها، اتاق های مذاکره و همچنین ورودی و خروجی ماشین رو در زمان و قبل از برگزاری نمایشگاه است. 
مدیر پروژه نمایشگاه بزرگ بین المللی اصفهان ادامه داد: ساختمان اداری و پشتیبانی این پروژه با مساحت هشت هزار متر مربع شامل بخش هایی همچون دیتاسنتر، صرافی، بانک، گمرک و اتاق های اداری و سالن جلسات برای خود شرکت نمایشگاه است. 
وی با اشاره به اینکه مخازن آب پروژه بزرگ نمایشگاه اصفهان حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: مخرن شماره یک مربوط به آب آتش نشانی و آب آشامیدنی با گنجایش 2500 متر مکعب و مخرن شماره دو مربوط به آب خاکستری و فضای سبز با گنجایش 2500 مترمکعب است.
حسینی در خصوص سالن نمایشگاهی پروژه بزرگ نمایشگاه اصفهان، گفت: این سازه حدود 15 هزار متر مربع فضای مسقف دارد که می توانیم در سه بخش مجزا و به طور همزمان یک یا دو نمایشگاه را برگزار کنیم.
وی افزود: این پروژه نخستین شهرک نمایشگاهی کشور با 47 هکتار زمین دیوار کشی شده است و در کارگروه امور تخصصی و امور زیربنایی استان 150 هکتار از اراضی این منطقه به عنوان فضای نمایشگاهی تغییر کاربری پیدا کرده و در آینده قابل توسعه است.
مدیر پروژه نمایشگاه بزرگ بین المللی اصفهان با اشاره به اینکه این پروژه اکنون 41 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: مشکلات مالی پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان تا حدودی حل شده و پروژه به کار خود ادامه می دهد، اما سعی داریم سرعت را فدای کیفیت نکنیم. 
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه فاز نخست نمایشگاه چه زمانی به اتمام خواهد رسید، گفت: با افزایش سرعت پیشرفت پروژه و به شرط تحقق مسایل مالی، احتمال می رود تا پایان سال 97 یا اوایل سال 98 فاز نخست نمایشگاه بزرگ اصفهان به بهره برداری برسد. 
کدخبرنگار: 13036
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42481/بهره‌برداری-از-فاز-نخست-نمایشگاه-بزرگ-اصفهان-در-سال-98
بستن   چاپ