پیام سپاهان
کاشانی ها از حاج صفی تجلیل کردند
دوشنبه 11 تير 1397 - 09:55:36
سپاهان نیوز - کاشان- آئین تجلیل از احسان حاج صفی بازیکن تیم ملی فوتبال شامگاه یکشنبه در زادگاهش شهر کاشان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آئین مسعود خاندایی معاون فرماندار کاشان با تجلیل از زحمات بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به خصوص احسان حاج صفی، گفت: دولت تدبیر و امید در همه سختی و شادیهای مردم شریک است.
رئیس شورای اسلامی شهر کاشان نیز در این آئین به پاس قدردانی از کاپیتان تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، از نامگذاری خیابان یا میدانی به نام احسان حاج صفی در این شهر خبر داد.
علی رسول زاده ورزش را از برنامه های اولویت دار شهرداری و شورای اسلامی شهر کاشان دانست و گفت: این دو مجموعه توجه ویژه ای به ورزش عمومی و همگانی و به خصوص حمایت از قهرمانان ورزشی دارد‌‌‌‌.
در این آئین که در آمفی تئاتر پارک بام شهر کاشان برگزار شد، کاپیتان تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود مورد استقبال گسترده مردم این شهر قرار گرفت و به پاس قدردانی از همراهی و زحمت های پدر و مادرش بر دستان آنان بوسه زد.
همچنین در این آئین افزون بر اعطای هدیه هایی به کاپیتان ملی جمهوری اسلامی ایران، نخستین «نشان سیلک» به مناسبت درخشش تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای جام جهانی 2018 روسیه به احسان حاج صفی، کاپیتان تیم اهدا شد.
نشان سیلک از این پس به عنوان نشان شهروندی از سوی شهرداری کاشان، به افتخارآفرینان این شهرستان تعلق خواهد گرفت.
احسان حاج صفی 6 اسفند سال 68 در شهر کاشان به دنیا آمد، کودکی اش را در محله درب یلان خیابان ملاحبیب الله شریف گذراند و برای رسیدن به آرزوهای فوتبالی اش راهی اصفهان شد.
حضور در جام جهانی 2018 روسیه پس از قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل و شرکت در دو دوره مسابقه های جام ملتهای آسیا در 2011 و 2015 میلادی از مهمترین تورنمنت های این ورزشکار است.
حاج صفی با 97 بازی ملی و زدن 6 گل به عنوان هفتمین بازیکن ایران به لحاظ شمار بازی ملی محسوب می شود.
این آئین با همکاری فرمانداری، شهرداری، شورای اسلامی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان برگزارشد.
6136

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42498/کاشانی-ها-از-حاج-صفی-تجلیل-کردند
بستن   چاپ