پیام سپاهان
بناییان مطرح کرد:
اخذ 58 مصوبه گردشگری و احداث هتل در استان اصفهان
دوشنبه 11 تیر 1397 - 10:36:01 AM
ایسنا
سپاهان نیوز - مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان گفت: به عنوان نخستین کلانشهر، سند پهنه بندی حریم شهر اصفهان در کشور به تصویب شورایعالی شهرسازی و معماری رسید.
  محمد بناییان با اعلام این خبر، اظهار کرد: در حال حاضر از 107 شهر در سطح استان، طرح جامع 96 شهر ابلاغ، 15 شهر در مرحله بررسی و تصویب در مراجع ذیصلاح است.
وی در خصوص طرح تفصیلی شهرها، افزود: طرح تفصیلی سه شهر ابلاغ، 23 شهر در مرحله بررسی و تصویب در مراجع ذیصلاح و 14 شهر در مرحله برگزاری مناقصه برای انتخاب مشاور تهیه کننده طرح های تفصیلی و انجام مراحل انعقاد قرارداد است.
مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: 58 مصوبه گردشگری و احداث هتل، 35 مصوبه گردشگری داخل و خارج حریم، 35 مصوبه مجتمع خدمات رفاهی و بیش از 200 مورد تکمیل پرونده و حدود 100 مورد مصوبه برای احداث نیروگاه های خورشیدی اخذ شده است.
وی خاطرنشان کرد: در این حوزه 30 شهر استان در مرحله عقد تفاهم نامه همکاری با شهرداری ها برای مشارکت در فرآیند تهیه طرح های تفصیلی است و در این راستا تفاهم نامه کلانشهر اصفهان با مشارکت استانداری، شهرداری و شورای شهر منعقد شده است .
بناییان افزود: در بخش شهرسازی و معماری سند پهنه بندی حریم شهر اصفهان به عنوان نخستین کلانشهر کشور به تصویب شورایعالی شهرسازی و معماری رسیده و تمام مراحل قانونی مصوبات استانی تا ابلاغ شورایعالی پروژه عظیم گل نرگس که در اختیار ارتش جمهوری اسلامی بوده طی شده است.
 


http://www.sepahannews.ir/fa/News/42505/اخذ-58-مصوبه-گردشگری-و-احداث-هتل-در-استان-اصفهان
بستن   چاپ