پیام سپاهان
در راستای همگرایی در خصوص مسئله آب؛
اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری از خبرگزاری مهر بازدید کردند
دوشنبه 11 تير 1397 - 13:28:07
سپاهان نیوز - اصفهان - امروز برای اتحاد و همدلی بین اصحاب رسانه اصفهان و چهار محال و بختیاری، نماینده ارشاد و خانه مطبوعات و جمعی از اصحاب رسانه این استان از خبرگزاری مهر بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر ، با توجه به نقش پر اهمیت رسانه در جریان سازی جامعه و با توجه به مسئله حیاتی شرب و زاینده رود طی مذاکرات صورت گرفته بین اصحاب رسانه دو استان اصفهان و چهار محال بختیاری، امروز شاهد بازدید مسئولان رسانه‌ای چهارمحال بختیاری و جمعی از نمایندگان خبری این استان از مجتمع مطبوعاتی استان اصفهان بودیم.
رئیس مجتمع مطبوعاتی اصفهان این بازدید را در راستای نزدیکی اصحاب رسانه دو استان اصفهان و چهار محال و بختیاری عنوان کرد و گفت: با این بازدید استارت کار را خواهیم زد که بتوانیم تمام چالش ها و مسائلی که باعث تقابل بین دو استان شده است را با یکصدا کردن اصحاب رسانه اصفهان و چهار محال به نوعی بهبود ببخشیم.
دهانی، مدیر مجتمع مطبوعاتی اصفهان، بازدید امروز اصحاب رسانه چهار محال و بختیاری را نقطه امید خواند و گفت: در برنامه بعدی از مسئولان و اصحاب رسانه یزد نیز دعوت به عمل می آید تا بتوانیم با اتحاد و همدلی و یکصدا شدن رسانه‌ها، همگرایی را بین مردم این استان ها ایجاد و مسائل مربوط به آب را حل و فصل کنیم.
نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری نیز خواستار اتحاد هر چه بیشتر اصحاب رسانه اصفهان و چهار محال و بختیاری شد و گفت: از صدا و سیما انتظار داریم تمام مشکلات دو استان را در حوزه آب مطرح کند به طوری که در حال حاضر نیز 50 روستای استان چهار محال، آبی برای شرب ندارند و با تانکر آبرسانی می‌شود.
وی بیان داشت: خشکسالی روی تمامی کشور و از جمله چهار محال تاثیر گذاشته است و چاه‌های تعدادی از روستاهای سطح استان نیز خشک شده است و باید به جای تقابل با یکدیگر مسئله بی آبی را جدی تر بگیریم و چاره ای برای آن بیاندیشیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42519/اصحاب-رسانه-چهارمحال-و-بختیاری-از-خبرگزاری-مهر-بازدید-کردند
بستن   چاپ