پیام سپاهان
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان:
دارکوب به سینما فلسطین آمد/اکران کمدی «هزارپا» در سپاهان
سه شنبه 12 تیر 1397 - 11:05:23 AM
مهر
سپاهان نیوز - اصفهان - مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان گفت: فیلم دارکوب به کارگردانی بهروز شعیبی در سینما فلسطین در سانس‌های 10:30 دقیقه تا 22:30 دقیقه اکران می‌شود.

سید مصطفی حسینی اظهار داشت: از روز چهارشنبه فیلم کمدی «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داوودی و با بازی رضا عطاران و جواد عزتی در سینما سپاهان اصفهان اکران می‌شود.
وی با بیان اینکه فیلم «به وقت خماری» به کارگردانی محمدحسین لطیفی درسانس‌های 10:30 و 16:30 دقیقه در سالن‌های همکف و بالکن سینما سپاهان اکران می‌شود، افزود: همچنین فیلم‌های «دشمن زن» به کارگردانی کریم امینی در سانس‌های 11، 15، 19 ، فیلم «چهارراه استانبول» به کارگردانی مصطفی کیایی در سانس‌های 13، 17، 21 و 23، فیلم «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی در سانس‌های 12:30 و 20:30 و فیلم «تگزاس» به کارگردانی مسعود اطیابی در شش سانس بر پرده اکران سینما سپاهان قرار دارد.
اکران «فیلشاه» در پردیس سینمایی چهارباغ ادامه دارد
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان به فیلم‌های اکرانی درپردیس سینمایی چهارباغ اشاره کرد و بیان داشت: فیلم «خاله قورباغه» به کارگردانی افشین هاشمی، «دشمن زن» از کریم امینی، «دلم می‌خواد» بهمن فرمان آرا، «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان و «در وجه حامل» به کارگردانی بهمن کامیار در این سینما در سانس‌های مختلف اکران می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین فیلم «دارکوب» به کارگردانی بهروز شعیبی در سینما فلسطین در سانس‌های 10:30 دقیقه تا 22:30 دقیقه اکران می‌شود.
حسینی به برنامه‌ اکران سینما در شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: فیلم‌های «فیلشاه»‌، «دشمن زن» و «دارکوب »در سالن شماره یک و «تگزاس» در سالن شماره دوی سینما یاسمن شاهین‌شهر بر پرده اکران قرار دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42562/دارکوب-به-سینما-فلسطین-آمد-اکران-کمدی-«هزارپا»-در-سپاهان
بستن   چاپ