پیام سپاهان
رئیس حوزه هنری اصفهان:
گروه تئاتر «بچه‌های مساجد» در شهرستان های اصفهان تشکیل می‌شود
سه شنبه 12 تیر 1397 - 11:45:57 AM
مهر
سپاهان نیوز - اصفهان - رئیس حوزه هنری اصفهان گفت: گروه‌های تئاتر «بچه‌های مساجد» علاوه بر شهر اصفهان در دیگر شهرهای استان نیز شکل گرفته‌ و در آینده نزدیک شهرهای بیشتری را به گروه‌های کنونی اضافه می‌کنیم.

مهدی احمدی فر  با اشاره به فعالیت‌های حوزه هنری اصفهان از عرصه تئاتر و حمایت از هنرمندان این عرصه در سال جدید اظهار داشت: ما در حوزه هنر نمایش از نیمه دوم سال 96 رویکرد جدیدی را در پیش گرفتیم که امسال نیز آن را بسیار جدی‌تر از گذشته دنبال می‌کنیم.
وی افزود: بدین ترتیب از همه گروه های باسابقه تا آماتور که در زمینه تئاتر در اصفهان فعالیت دارند استفاده می کنیم و سال گذشته و امسال از تولید و اجرای تعداد زیادی تئاتر صحنه‌ای و خیابانی حمایت کردیم.
عملیاتی شدن تئاتر بچه‌های مساجد از سال گذشته
رئیس حوزه هنری استان اصفهان با بیان اینکه سال گذشته حرکتی که سال ها اصفهان در عرصه تئاتر منتظر آن بود را کلید زدیم، ابراز داشت: تئاتر بچه های مساجد از سال گذشته عملیاتی شد که امسال نیز آن را با گستردگی بیشتری جلو می‌بریم.
وی ادامه داد: در نیمه دوم سال گذشته و در هفته هنر انقلاب اسلامی در سال جاری از تعداد قابل توجهی گروه تئاتر بچه های مساجد را پشتیبانی کردیم و امروز نیز با برنامه‌ریزی گسترده تری در سطح استان در حال فعالیت در این زمینه هستیم.
تئاتر بچه‌های مساجد به دیگر شهرهای استان می‌رود
احمدی‌فر تاکید کرد: بدین ترتیب به جز تعداد قابل توجهی مسجد در استان در دیگر شهرهای استان مانند زرین شهر، فلاورجان و کاشان مشغول فعالیت در این عرصه هستیم و گروه‌های تئاتری را در مساجد این شهرها شکل دادیم و امیدواریم در آینده نزدیک شهرهای بیشتری را به گروه‌های کنونی تئاتر بچه‌های مساجد اضافه کنیم.
حمایت از اجرای صحنه‌ای تئاتر مساجد
وی اضافه کرد: در این راستا متن نمایش در اختیار گروه‌های تئاتری مساجد قرار می‌گیرد و آموزش‌های مورد نیاز و شرایط لازم برای اجرا در مساجد در اختیار آنها قرار می‌گیرد و در ادامه نیز از اجرای صحنه‌ای تئاترهای این گروه‌ها در سالن‌های حوزه هنری حمایت به عمل می‌آوریم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42569/گروه-تئاتر-«بچه‌های-مساجد»-در-شهرستان-های-اصفهان-تشکیل-می‌شود
بستن   چاپ