پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
شیوع مواد مخدر در اصفهان 50 درصد کاهش یافته است
سه شنبه 12 تير 1397 - 12:18:45
سپاهان نیوز - اصفهان - استاندار اصفهان گفت: در استان اصفهان بر اساس آمار درصد شیوع مواد مخدر نسبت به کشور کمتر شده و با کاهش 50 درصدی رتبه اصفهان در این رابطه از 24 به 19 رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، محسن مهرعلیزاده پیش از ظهر سه شنبه در مراسم امحای بیش از 40 تن انواع مواد مخدر در اصفهان که در سالن 25 آبان ورزشگاه نقش جهان برگزار شد، اظهار داشت: مبارزه جدی در راستای ورود مواد مخدر به کشور و استان انجام می شود.
وی افزود: موقعیت ایران در دنیا و جهان به نوعی است که به دلیل همسایگی با کشوری که بخش عمده مواد در آن کشت و توزیع می شود و در مسیر ترانزیتی افغانستان به غرب قرار دارد، نقطه آغاز حمل مواد مخدر به شمار می رود.
استاندار اصفهان تاکید کرد: بر این اساس دو رویکرد می توانستیم داشته باشیم یکی اینکه مانند بسیاری کشورها بی تفاوت باشیم و حتی منافعی نیز از این راه کسب کنیم.
ایجاد نشاط و اشتغال شیوع مواد مخدر در اصفهان را کاهش می دهد
وی با بیان اینکه وجدان اسلامی جمهوری اسلامی ایران اجازه نمی دهد حتی در دیگر نقاط دنیا ترانزیت مواد مخدر موجب اعتیاد جوانان شود، تاکید کرد: سازمان های بین المللی باید قدردان ایران در زمینه مبارزه با مواد مخدر باشند که البته نیستند چراکه ریشه بسیاری از باندها به آنها برمی گردد.
مهرعلیزاده بیان داشت: در استان اصفهان بر اساس آمار درصد شیوع مواد مخدر نسبت به کشور کمتر شده و با کاهش 50 درصدی رتبه اصفهان در این رابطه از 24 به 19 رسیده است.
وی با بیان اینکه برنامه هایی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر داریم، تاکید کرد: در زمینه شیوع و مصرف مخدر باید با ایجاد نشاط و اشتغال درصد شیوع این بلای خانمان سوز را در استان به حداقل نزدیک صفر رسانده و باندهای مخوف قاچاق را زمین گیر کنیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42573/شیوع-مواد-مخدر-در-اصفهان-50-درصد-کاهش-یافته-است
بستن   چاپ