پیام سپاهان
امام جمعه اصفهان:
قانونی که مضر انقلاب است، باید اصلاح شود
سه شنبه 12 تير 1397 - 14:52:36
سپاهان نیوز - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گفت: مسئولان دل مردم را به درد نیاورند و سعی کنند مردم را راضی نگه دارند، نباید قانونی که به حال انقلاب مضر است را اجرا کنیم. 
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای اداری استان که با محوریت مباحث اقتصادی برگزار شد، اظهار کرد: اینکه برخی می گویند انتقاد نکنید حرف درستی نیست؛ بنده به همه دولت هایی که روی کار آمده اند انتقاد داشته ام، اما مورد که درست نیست غیبت کردن است هر مسلمان باید از تخریب بپرهیزد.
وی افزود: بیش از هشت سال است که مقام معظم رهبری خودکفایی در امور اقتصادی را مورد تاکید قرار می دهند، اما هیچ کدام از دولت ها این سخن ارزشمند را جدی نگرفتند و در نتیجه دشمن در حال ضربه وارد کردن به ایران است. 
امام جمعه اصفهان افزود: باید ببینیم چرا دشمن در حال ضربه زدن به کشور است همه اینها باعث شده که ملت را از حکومت دلسرد کنند و سبب جدایی ملت از نظام اسلامی شوند. 
وی تصریح کرد: تحریم‌ها به همین دلیل علیه ایران اعمال می شود، اما ما باید در این برهه زمان چه کنیم؟ متاسفانه بعضی ها آب در آسیاب دشمن می ریزند به طوری که مردم را نسبت به مسائل ناامید می کنند و توجه ندارند که مردم باید راضی نگه داشته شوند. 
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه به قانون اشتباه، باید انتقاد و اعتراض کرد تا اصلاح شود، گفت: چرا فکر نکرده کار می کنید؟ چرا یک قانون را که به حال انقلاب مضر است، اصلاح نمی کنید؟ تا انقلاب اسلامی ضربه نبیند مطمئن باشید آنچه به نفع مردم است به نفع مملکت نیز است؛ مسئولان دل مردم را به درد نیاورند، چرا که در این صورت دشمن از فضا سوء استفاده می کند بنابراین باید مردم را راضی نگه داریم و کار آنها را راه بیندازیم. 
وی گفت: البته مردم باید توجه داشته باشند که آب به آسیاب دشمن نریزند. اینکه دلار گران شده است دلیل نمی شود کاسب ها اجناس را دو برابر بفروشند یا روی یک جنس سه برابر قیمت بکشند، نباید از آب گل آلود ماهی نجس بگیریم؛ بنابراین اگر همه با هم باشیم هیچ قدرتی نمی تواند هیچ غلطی بکند. 
کد خبرنگار: 13040
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42586/قانونی-که-مضر-انقلاب-است،-باید-اصلاح-شود
بستن   چاپ