پیام سپاهان
شجاعی:
اعطای مجوز به بیش از یکصد پروژه سرمایه‌گذاری در شهرستان‌ها
سه شنبه 12 تير 1397 - 17:04:57
سپاهان نیوز - معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: یکی از معضلات کشور بوروکراسی اداری در جهت صدور مجوز برای واحدهای تولیدی بود که با تلاش مجموعه استان بیش از یکصد پروژه سرمایه‌گذاری را در شهرستان‌های مختلف اخذ مجوز کردیم که به زودی این پروژه‌ها رونمایی می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، محمدعلی شجاعی امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: با تلاش استاندار در پایان سال 96 استان توانست مصوبه‌ای را از هیئت دولت اخذ کند که بر طبق آن از صنایع پر آفت، آب پایدار اخذ شود.
وی افزود: یکی از معضلات کشور بوروکراسی اداری در جهت صدور مجوز برای واحدهای تولیدی بود که با تلاش مجموعه استان بیش از یکصد پروژه سرمایه‌گذاری را در شهرستان‌های مختلف اخذ مجوز کردیم که به زودی این پروژه‌ها رونمایی می‌شود.
معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: از دی‌ماه سال قبل پیگیر بحث ارتقا چارت اداری فرمانداری‌های استان بودیم که خوشبختانه به نتایج خوبی در این خصوص رسیدیم.
شجاعی ادامه داد: با تصمیم وزارت کشور بحث اشتغال پیگیری شد و استان اصفهان در این زمینه پیشنهادات اجرایی برای اعتبارات اشتغالزایی دارد و این روان‌سازی به‌خوبی در حال انجام است.
وی ادامه داد: با تدوین برنامه جامع ایجاد اشتغال پایدار برای کشاورزان آسیب دیده 63 هزار شغل ایجاد خواهد شد.
معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: بحث مدیریت هزینه را مدیران و فرمانداران با نگاه ملی مدنظر قرار دهند تا صرفه‌جویی اقتصادی خوبی را شاهد باشیم. باید با کار مضاعف مشکلات مردم را برطرف کنیم.
کد خبرنگار: 13040
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42595/اعطای-مجوز-به-بیش-از-یکصد-پروژه-سرمایه‌گذاری-در-شهرستان‌ها
بستن   چاپ