پیام سپاهان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان:
مسئولان اصناف مشکلات موجود را از قبل پیش‌بینی ‌کنند
سه شنبه 12 تير 1397 - 17:05:01
سپاهان نیوز - اصفهان - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: کارگزاران صنوف مختلف که در ادارات و سازمان‌های مختلف با مردم سرو کار دارند باید با برنامه‌ریزی جدید مشکلات را پیش بینی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر ، سید حمیدرضا طباطبایی نائینی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان با محوریت مباحث اقتصادی با اشاره به آمار تجمعات در سه ماهه نخست سال جاری در استان اصفهان اظهار داشت: 94 درصد از تجمعات و اعتراضات مردمی جنبه اقتصادی و صنفی داشت، 34 درصد از این اعتراضات مرتبط با آب و 6 درصد سیاسی و البته در حمایت از نظام بوده است.
وی افزود: در شرایط فعلی به دلیل تحریم‌ها و برنامه‌ریزی‌های عنصر مزاحم یعنی دولت آمریکا مشکلات اقتصادی برای کشور ایجاد شده است و باید دولت و مجلس برای خروج از این شرایط تلاش کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان تاکید کرد: با توجه به اینکه عمده اعتراضات طبق آمار صنفی است لازم است کارگزاران صنوف مختلف که در ادارات و سازمان‌های مختلف با مردم سرو کار دارند با برنامه‌ریزی جدید در وهله نسخت مشکلات را پیش بینی کنند و در راستای رفع آن برنامه‌ریزی داشته باشند.
وی با بیان اینکه انتقاد بجا و سازنده درراستای رفع مشکلات راه گشا است، ادامه داد: امیدواریم با همدلی مسئولان و مردم با یکدیگر از بحران های موجود گذر کنیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42597/مسئولان-اصناف-مشکلات-موجود-را-از-قبل-پیش‌بینی-‌کنند
بستن   چاپ