پیام سپاهان
استاندار اصفهان:سیستم های اداری باید فعالتر شوند
سه شنبه 12 تير 1397 - 18:39:00
سپاهان نیوز - اصفهان - استاندار اصفهان برفعال و چابکتر شدن سیستم های اداری در استان اصفهان در راستای سرعت بخشیدن به توسعه و رفع مشکلات مردم تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، محسن مهرعلیزاده عصر سه شنبه در همایش فرمانداران و مدیران ستادی استانداری اصفهان افزود: زمانی که سیستم های اداری فعالتر و پویاتر شوند، مشکلات مردم بهتر و سریع‌تر حل و فصل شده و توسعه و پیشرفت جایگزین آن می شود.
او راه حل برون رفت از مشکلات را همراهی و همدلی با مردم عنوان و اضافه کرد: هیچکس نباید در جهت رفع مشکلات مردم هراس داشته باشد و شجاعانه باید در این عرصه کوشش کند.
استاندار اصفهان همچنین گفت که مسئولان باید در شهر و روستا در بین مردم بروند و مشکلات و معضلات گریبانگیر شهروندان و هم استانی ها را از نزدیک رصد و درک کنند تا بهتر بتوانند نسبت به حل آن بیاندیشند.
مهرعلیزاده با بیان اینکه مردم به نظام اعتقاد دارند، گفت: این اعتماد مردم به ما بهترین پشتوانه برای ادامه راه کار به شمار می رود.
وی تصریح کرد: بعد از روی کار آمدن دولت ترامپ یک تفکر جمهوریخواه و روحیه خاص بر کشور آمریکا حاکم شد که بر مبنای آن مشکلات بیشتری برای کشورهایی نظیر ایران رقم خورد.
به گفته او بسیاری از طراحی های دشمن از پیش تعیین شده و مشخصا برنامه ریزی شده است تا به وضعیت اقتصادی ایران ضربه بزند.
استاندار اصفهان تاکید کرد: اتکا به درآمدهای نفتی از قبل و بعد از انقلاب باعث شد که کمتر به منابع داخلی کمتر توجه کنیم و همین امر در بسیاری از حوزه ها عدم توسعه یافتگی را به وجود آورده است.
به گزارش ایرنا، همایش فرمانداران و مدیران ستادی استانداری با حضور محسن مهرعلیزاده استاندار معاونان و فرمانداران تمامی شهرستان استان اصفهان با هدف تشریح وضعیت موجود اقتصادی و چگونگی مواجهه با توطئه های دشمن در جنگ اقتصادی در تالار شهروند اصفهان برگزار شد.
ت / 6020/ 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42600/استاندار-اصفهان-سیستم-های-اداری-باید-فعالتر-شوند
بستن   چاپ