پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
امحاء مواد مخدر در اصفهان از سال آتی به صورت کمپوست انجام می شود
چهارشنبه 13 تير 1397 - 18:40:42
سپاهان نیوز - اصفهان - استاندار اصفهان گفت: با توجه به برنامه ریزی نیروی انتظامی استان اصفهان، از سال آینده با خرید دستگاه‌های لازم،‌ امحای مواد مخدر به شکل کمپوست انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، محسن مهرعلیزاده عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در ارتباط با اینکه آیا با توجه به ملاقات‌های وی با اعضای کنگره 60 این کنگره به اهداف خود یعنی احیای انسانی دست یافته است، اظهار داشت: ما اعتقاد داریم حتی اگر این کنگره یک نفر را از آسیب مواد مخدر به سمت سلامتی برگرداند به هدف خود دست یافته است همانگونه که در روایات نیز داریم که نجات یک نفر همانند نجات همه انسان‌ها است.
وی افزود: اعضای کنگره 60 سازمان دهی و جدیت خوبی در کار خود دارند و امیدواریم به عنوان محور، در آینده این کار را بیشتر توسعه دهند.
استاندار اصفهان تاکید کرد: حجم کار در راستای مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر هرچه در کشور سازمان‌ یافته‌تر باشد بهتر است و امید داریم با همت اعضای همین کنگره در راستای ریشه کن کردن این بلای خانمان‌سوز و عرصه تقاضا که خود آغازی بر قاچاق مواد مخدر است در استان و کشور موثر باشیم.
وی با توجه به روش امحای 40 تن مواد مخدر در روز گذشته که آلودگی‌های محیط زیستی را در بردارد و جانمایی در کنار یک ورزشگاه بیان داشت: فرمانده نیروی انتظامی برنامه‌ای برای سال آینده در این زمینه دارد و قرار است از سال آینده با توجه به خرید دستگاه‌های لازم به شکل کمپوست امحای مواد مخدر انجام شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42658/امحاء-مواد-مخدر-در-اصفهان-از-سال-آتی-به-صورت-کمپوست-انجام-می-شود
بستن   چاپ