پیام سپاهان
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان:
31 تن حشیش در اصفهان امحاء شد/تریاک در صدر کشفیات مواد مخدر
چهارشنبه 13 تير 1397 - 18:40:43
سپاهان نیوز - اصفهان - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: بیشترین مواد امحاء شده در روز گذشته حشیش بوده به نوعی که از 40 تن مواد مخدر امحاء شده 31 تن حشیش بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، سید تقی حسینی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه میزان کشفیات مواد مخدر در استان بیش از 70 درصد افزایش یافته که بیشتر این کشفیات در مناطق شرق استان بوده است، اظهار داشت: تمام جاده‌های خاکی منتهی به داخل استان با همکاری پلیس مواد مخدر و انتظامی مسدود و کنترل شده است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر ، در ارتباط با بیشترین مواد کشف شده در طول سه ماهه اخیر و بیشترین مواد امحاء شده در مراسم روز گذشته ابراز داشت: مواد مخدر سنتی یعنی تریاک بیشترین کشفیات پلیس را به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: بیشترین مواد امحاء شده در روز گذشته حشیش بود به نوعی که از 40 تن مواد مخدر امحاء شده 31 تن حشیش بوده است.
ایستگاه‌های ایست و بازرسی به دستگاه‌های «ایکس ری» مجهز شده است
حسینی با اشاره به اینکه در ایستگاه‌های ایست و بازرسی به دستگاه‌های ایکس ری مجهز شده است، ابراز داشت: این دستگاه‌ها به نوعی است که زمانی که خودرو از روی آن رد می‌شود در صورت حمل مواد مخدر مشخص می‌شود و مخفی کردن مواد در هر مکانی از خودرو نیز فایده‌ای ندارد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا عبور از این دستگاه‌ها شامل همه خودروهای عبوری می‌شود، بیان داشت: این امر امکان ندارد اما نیروهای پلیس به اندازه‌ای در این زمینه تجربه دارند که کدام خودرو را باید متوقف کنند.
با شیوه فعلی امحای مواد موافق نیستیم
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در ارتباط با عوض کردن شیوه امحای مواد مخدر به دلیل آلوده‌سازی محیط زیست ابراز داشت: ما نیز با امحای مواد با این شیوه موافق نیستیم و بر این اساس مکاتباتی نیز برای تغییر روش انجام دادیم چراکه ستاد مواد مخدر زیرمجموعه وزارت کشور باید در این موارد تصمیم گیری کند.
وضعیت زنان در ارتباط با مصرف مواد مخدر اسف بار نیست
وی با بیان اینکه وضعیت زنان در ارتباط با مصرف مواد مخدر اسف بار نیست، ابراز داشت: مصرف مواد مخدر در میان بانوان یک درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42659/31-تن-حشیش-در-اصفهان-امحاء-شد-تریاک-در-صدر-کشفیات-مواد-مخدر
بستن   چاپ