پیام سپاهان
معاون برنامه‌ریزی و منابع وزارت راه و شهرسازی:
مشکلات بودجه‌ای عامل تاخیر در اجرای طرح های فلاورجان شده است
پنجشنبه 14 تير 1397 - 17:35:52
سپاهان نیوز - اصفهان- معاون برنامه ریزی و منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: مشکلات بودجه‌ای سبب تاخیر در به نتیجه رسیدن پروژه‌های عمرانی در شهرستان فلاورجان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، رضا امینی ظهر پنجشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان فلاورجان در جمع با اصحاب رسانه اظهار داشت: تاخیر در بهره برداری از پروژه‌های عمرانی شهرستان فلاورجان به دلیل تاخیر در تخصیص بودجه‌ها است.
وی بیان داشت: در صورتی که بودجه های مربوط به پروژه ها اختصاص یابد هرچه زودتر اقدام به بهره برداری از پروژه‌ها می کنیم.
معاون برنامه‌ریزی و منابع وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: در صورتی که پروژه های تعریف شده برای شهرستان فلاورجان به طور کامل اجرایی شود شاهد کاهش بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان خواهیم بود.
وی بیان داشت: با توجه به اینکه بزرگراه نجف‌آباد از شهرستان فلاورجان عبور می‌کند در صورت تأمین منابع مالی و به بهره‌برداری رسیدن این پروژه دسترسی مناسبی برای شهرستان فلاورجان و شهرهای در طول مسیر صورت می‌گیرد.
امینی گفت: تخصیص اعتبارات پروژه‌های عمرانی جاری کشور فقط صرفاً از منابع شهرستانی نیست بلکه از طریق منابع ملی انجام می‌گیرد که البته توجه به تخصیص اعتبارات شهرستانی نیز مهم است.
وی بیان داشت: اعتبارات عمرانی شهرستان‌ها قطعاً ناچیز بوده و برای تکمیل پروژه‌های بزرگ در شهرستان‌ها نیازمند مصوبه برای تخصیص اعتبارات ملی است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42700/مشکلات-بودجه‌ای-عامل-تاخیر-در-اجرای-طرح-های-فلاورجان-شده-است
بستن   چاپ