پیام سپاهان
مدیرکل امور دانشجویان غیرایرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری:
رسیدن به اقتصاد غیرنفتی در گرو شکوفایی اقتصاد آموزش عالی است
پنجشنبه 14 تير 1397 - 17:35:52
سپاهان نیوز - اصفهان -مدیرکل امور دانشجویان غیرایرانی وزارت علوم گفت:شکوفایی اقتصاد آموزش عالی موجب رشد اقتصاد مبتنی بر اقتصاد غیرنفتی می‌شود و این امر از مسیر جذب و پذیرش دانشجوی خارجی امکان‌پذیر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، عبدالحمید علیزاده ظهر پنج شنبه در شانزدهمین آیین نکوداشت دانش‌آموختگان غیر ایرانی که در تالار پیامبر اعظم (ص) دانشگاه اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: آیین‌های نکوداشت دانش‌آموختگان غیرایرانی هرساله در یک منطقه از کشور برگزار می‌شود و امسال اصفهان میزبان این آیین است.
وی با بیان اینکه امروز 210 فارغ‌التحصیل از 11 دانشگاه کشور و 15 ملیت در دانشگاه اصفهان برای این مراسم گردهم آمده‌اند، افزود: شکوفایی اقتصاد آموزش عالی موجب رشد اقتصاد مبتنی بر اقتصاد غیرنفتی می‌شود و این امر از مسیر جذب و پذیرش دانشجوی خارجی امکان‌پذیر می‌شود.
گسترش فرهنگ بی‌بدیل ایران از طریق پذیرش دانشجویان خارجی
مدیرکل امور دانشجویان غیرایرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به گسترش فرهنگ بی‌بدیل ایران از طریق پذیرش دانشجویان خارجی ابراز داشت: طرح جامع سامان دهی امور دانشجویان خارجی در اصفهان در حال تدوین است تا به طور کامل شرایط و تمام موارد مرتبط با آموزش، اسکان، ورود، خروج و خدمات را از یک کارشناس و دفتر اداری دریافت کنند که این آسان‌سازی تسهیلات در جذب دانشجویان موثر خواهد بود.
وی از برگزاری آیین گشایش یازدهمین جشنواره فرهنگ و ملل از ساعت 18 در میدان امام خمینی (ره) خبر داد و بیان داشت: سال گذشته این آیین در تبریز برگزار شد که استقبال خوبی از مردم شاهد بودیم و به یقین امسال نیز شاهد حضور پرشور مردم اصفهان در این آیین هستیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42701/رسیدن-به-اقتصاد-غیرنفتی-در-گرو-شکوفایی-اقتصاد-آموزش-عالی-است
بستن   چاپ