پیام سپاهان
امام جمعه اصفهان:
هدف آمریکا جدا کردن مردم از حکومت است
جمعه 15 تير 1397 - 16:19:52
سپاهان نیوز - اصفهان - امام جمعه اصفهان گفت: هدف آمریکا و دشمنان نظام جدا کردن مردم از حکومت است اما به لطف الهی ملت ایران همچون همیشه در برابر آنها می‌ایستد.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با تاکید بر اینکه هدف آمریکا و دشمنان نظام جدا کردن مردم از حکومت است که به زیان هر دو طرف خواهد بود، اظهار داشت: دشمنان نظام جنگ اقتصادی و روانی بر علیه ایران را در پیش گرفته‌اند اما به لطف الهی ملت ایران همچون همیشه در برابر آنها می‌ایستند.
وی با بیان اینکه دشمنان ما را تهدید کرده‌اند که تابستان ایران را به آتش مبدل می‌کنند، خطاب به دولت آمریکا تاکید کرد: ملت ایران از این تهدیدها نمی‌هراسد و با توکل بر ذات اقدس الهی خودتان در آتش خواهید سوخت.
ضرورت اتحاد مردم و مسئولان در شرایط کنونی
امام جمعه اصفهان با اشاره به ضرورت اتحاد مردم و مسئولان در شرایط کنونی تاکید کرد: باید دست در دست هم از بحران عبور کنیم همانگونه که سخت‌ترین شرایط را در جنگ تحمیلی پشت سر گذاشتیم اکنون نیز می‌توانیم با توکل بر خدا و همیاری یکدیگر و برنامه‌ریزی درست و عملیاتی از مشکلات پیش رو عبور کنیم.
وی با اشاره به اینکه امتحان‌های الهی در مقاطع مختلف زندگی متفاوت است، اظهار داشت: کسبه و تجار ایرانی باید بدانند که در جنگ اقتصادی با آمریکا هستیم و مراقب باشند که در این شرایط سخت، قدم در راه اشتباه نگذارند.
بازاریان جنس خریداری شده را با سود معین به فروش برسانند
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد افزود: اینکه بازاریان اجناس خود را به بهانه گران شدن همان محصول به قیمت بالاتری بفروشند یا تا زمان گران‌تر شدن احتکار کنند درست نیست، بلکه هر زمان جنس خریداری شده را با سود معین به فروش برسانند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مسایل تربیتی در ارتباط با فرزندان اشاره کرد و گفت: فرزندان خود را محب اهل‌بیت (ع) بار آورید به نوعی که در راه آنها حرکت و به فرامین آنها در طول مسیر زندگی خود عمل کنند.
والدین باید فرزندان خود را با قرآن مانوس کنند
امام جمعه اصفهان با تاکید بر اینکه والدین باید فرزندان خود را با قرآن مانوس کنند، گفت: یادگیری، قرائت، حفظ، تفکر و عمل به قرآن در تربین فرزندان مطرح است.
وی با بیان اینکه خواندن قرآن به تنهایی نیز ارزشمند است، ابراز داشت: هر میزان که‌ می‌توانید به قرائت قرآن بپردازید و در آیات الهی تامل و تفکر کنید.
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد تاکید کرد: در روایت داریم حتی نگاه کردن به آیات قرآنی با توجه به نزول از جانب پروردگار دارای ثواب است.
اهل تسنن نیز در برابر امام صادق (ع) سر تعظیم فرود می‌آوردند
وی به ایام شهادت امام صادق (ع) اشاره کرد و ابراز داشت: حتی اهل تسنن نیز در برابر دانش و بزرگواری حضرت سر تعظیم فرود می‌آوردند، امام صادق (ع) چهار هزار شاگرد داشتند و اصول 400 گانه‌ای از ایشان باقی مانده است که در قالب کتاب‌های مختلف در دسترس است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42713/هدف-آمریکا-جدا-کردن-مردم-از-حکومت-است
بستن   چاپ