پیام سپاهان
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان:
امر به معروف را کارشناسی شده دنبال نکرده‌ایم
شنبه 16 تير 1397 - 13:37:21
سپاهان نیوز - مسئول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، گفت: امر به معروف از اول انقلاب فراز و فرود داشته است، در این زمینه دلسوزانه عمل کرده‌ایم، اما این دلسوزی کارشناسی شده نبوده است و در حال حاضر در جامعه به صورت مقطعی امر به معروف را می‌بینیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، فاطمه باباسالاری امروز (شنبه) در نشست با نمایندگان دانشگاه‌های استان اصفهان، اظهار کرد: دانشجویان قشر مطالبه گر جامعه هستند و شما با روحیه آتش به اختیاری مسائلی که زمین مانده را می‌توانید انجام دهید.
وی با اشاره به اینکه عفاف هم برای مرد و هم برای زن وجود دارد ادامه داد: عفاف و حجاب یک سیستم اندیشه‌ای است تا اینکه بتوانیم زندگی اجتماعی سالمی داشته باشیم. حجاب را باید در نظر بگیریم. این افتخار جمهوری اسلامی ایران است.
بابا سالاری با بیان اینکه کشورهای اروپایی و غربی به عفاف روی آورده‌اند افزود: اگر می‌خواهیم جوان ما به حجاب و عفاف روی بیاورد باید بگوییم که این امر چه تأثیری روی سطح بهره‌وری خواهد گذاشت. متأسفانه مسئولی در شهر ما می‌گوید که حجاب یک امر شخصی است در صورتی که پوشش یک هنجار اجتماعی است و امنیت را در جامعه به ارمغان می‌آورد.
وی بابیان اینکه حدود 30 ارگان در کشور به‌طور مستقیم و غیرمستقیم به حجاب و عفاف مربوط می‌شوند ادامه داد: دبیرخانه عفاف و حجاب را در سپاه ایجاد کردیم که قرار است دائمی شود.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، ادامه داد: امر به معروف از اول انقلاب فراز و فرود داشته است در این زمینه دلسوزانه عمل کرده‌ایم، اما این دلسوزی کارشناسی شده نبوده است و در حال حاضر در جامعه به صورت مقطعی امر به معروف را می‌بینیم.
باباسالاری با بیان اینکه باید اشتباهاتی که در امر به معروف داشته‌ایم را اصلاح کنیم ادامه داد: باید با کسی که مدلینگ است برخورد جدی شود زیرا چنین شخصی پول می‌گیرد تا در جامعه حجاب را زیر سوال ببرد.
وی ادامه داد: برخی از فریب خوردگان که دستگیر می‌شوند برای آنان پایگاه‌ها و جلسات توجیهی گذاشته می‌شود که در برخی موارد این افراد اصلاح می‌شوند.
کد خبرنگار: 13041
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42745/امر-به-معروف-را-کارشناسی-شده-دنبال-نکرده‌ایم
بستن   چاپ