پیام سپاهان
مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان:
161 مورد آتش سوزی در کاشان مهار شد/رشد 22 درصد آتش سوزی ها
شنبه 16 تير 1397 - 17:41:14
سپاهان نیوز - اصفهان- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در سه ماهه اول امسال، 161 مورد آتش سوزی در کاشان رخ داد که توسط ماموران آتش نشانی مهار شد.

محمد مسعود چایچی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بیشترین موارد آتش سوزی شامل آتش گرفتن خودرو، مراکز تجاری و منازل مسکونی است که دلایل مختلفی در بروز آتش سوزی نقش دارد.
وی بیان داشت: آتش سوزی به صورت عمدی، اتصالات برق، نقص فنی کپسول و پیک نیک، پرتاب و مشتعل کردن مواد نفتی و آتش‌زا، نشت گاز، پرتاب جرقه جوشکاری، حرارت زیاد محیط، افروختن آتش به صورت انتقال حرارت و آتش سوزی به صورت خودی بوده است.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان تصریح کرد: میزان آتش سوزی‌ها از اول سال تا پایان خرداد نسبت به مدت مشابه 33 درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: در سه ماهه اول امسال نیز 633 مورد حادثه به وقوع پیوسته است که امدادرسانی به تصادفی ها تا نشست زمین و آب گرفتگی و رفع خطر حیوانات موذی تا انتقال حیوانات خانگی محبوسی را شامل می شود.
چایچی از فوت 14 نفر در سه ماهه اول امسال طی حوادث مختلف خبر داد وافزود: از اول سال تا پایان خرداد 205 نفر از حادثه دیدگان را نجات دادیم که از این تعداد 43 نفر مصدوم شدند.
وی گفت: متوسط زمان رسیدن به محل در عملیات انجام گرفته داخل محدوده شهری در حوادث چهار دقیقه و 38 ثانیه و در آتش سوزی ها چهار دقیقه و 32 ثانیه ثبت شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42765/161-مورد-آتش-سوزی-در-کاشان-مهار-شد-رشد-22-درصد-آتش-سوزی-ها
بستن   چاپ