پیام سپاهان
ساداتی نژاد:
نوسان قیمت ارز، اشتغال 32 هزار نفر در کاشان را تهدید می کند
يکشنبه 17 تير 1397 - 20:06:45
سپاهان نیوز - نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل گفت: به علت نوسات قیمت ارز و نبود مواد اولیه، حدود 32 هزار نفر در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در آستانه بیکاری از کار در کارخانجات ریسندگی و فرش قرار دارند.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان در نطنز، سید جواد ساداتی نژاد عصر امروز(یکشنبه) در نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان در نطنز اظهار کرد: برای رفع مشکلات نظارتی در حوزه بهداشت و درمان در استان، شهرستان های شمال استان اصفهان زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی کاشان فعالیت کنند.
وی افزود: اکنون که در این منطقه دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد و می توان از این ظرفیت استفاده کرد، چرا از آن برای رفع مشکلات این حوزه بهره نبریم.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل پیرامون مشکلات اقتصادی گفت: به علت نوسات قیمت ارز و نبود مواد اولیه، حدود 32 هزار نفر در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در آستانه بیکاری از کار در کارخانجات ریسندگی و فرش قرار دارند.
وی تصریح کرد: امیدواریم همانگونه که برای رفع مشکلات کشاورزان در شرق اصفهان کار شد، برای رفع این مشکل که تبعات زیادی در پی دارد، اقداماتی انجام شود.
ساداتی نژاد خاطرنشان کرد: حل مشکلات اقتصادی و اشتغال دو معضل بزرگی است که باید رفع شود تا دغدغه مردم هم در این حوزه کاهش یابد.
کد خبرنکار:13093
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42815/نوسان-قیمت-ارز،-اشتغال-32-هزار-نفر-در-کاشان-را-تهدید-می-کند
بستن   چاپ