پیام سپاهان
معاون وزیر راه وشهرسازی خبر داد:
تکمیل پروژه پل آبنیل فلاورجان تا پنج ماه آینده
دوشنبه 18 تير 1397 - 13:11:53
سپاهان نیوز - معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه وشهرسازی با تاکید بر تامین منابع مالی و تسریع در به بهره برداری رسیدن پروژه‌های راهسازی، گفت: عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران باعث به تعویق افتادن این پروژه ها شده که با تامین منابع لازم و پرداخت نقدینگی به پیمانکار به بهره‌برداری خواهند رسید.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، امیر امینی در ابتدا با حضور در شهرستان فلاورجان از پروژه پل های آبنیل، طاد و بهاران بازدید کرد و افزود: عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران باعث به تعویق افتادن این پروژه ها شده که با تامین منابع لازم و پرداخت نقدینگی به پیمانکار، امیدواریم تا پنج ماه آینده پل آبنیل با تسریع در امور توسط پیمانکار به بهره برداری برسد.
وی هم‌چنین در ابزدید از پروژه‌های شهرستان برخوار و دولت آباد، وعده انجام روکش آسفالت جاده حبیب آباد را داد و گفت: پروژه راه اصلی آزادراه شرق اصفهان به دولت‌آباد به طول 28 کیلومتر با عنوان محور پیامبر اعظم نیز با توجه به 10 درصد پیشرفت درصورت تامین اعتبار 60 میلیارد تومانی تکمیل خواهد شد.
امینی درخصوص محوری با نام حرم تا حرم در شهر دولت آباد به طول حدود 6 کیلومتر ابراز امیدواری کرد: با کمک منابع مالی شهرستان بتوان آن را تکمیل کرد.
معاون برنامه ریزی و منابع مالی وزارت راه وشهرسازی در ادامه از پروژه باند دوم پلیس راه اصفهان – کاشان به سمت علویجه بازدید کرد و افزود: خوشبختانه منابع مالی این پروژه تامین شده و مشکل قیر آن حل شده است و در حال حاضر 25 کیلومتر از 40 کیلومتر مسیر آن به بهره برداری رسیده و 10 کیلومتر نیز به زودی افتتاح و پنج کیلومتر باقیمانده با احداث پل بزرگ روی آزادراه و آزادسازی مسیر به بهره‌برداری خواهد رسید، هم‌چنین با اتمام این پروژه محور موجود نیز روکش آسفالت می‌شود.
وی هم‌چنین در بازدید از پروژه خیرساز دهق به میمه، گفت: خوشبختانه این پروژه به طول 30 کیلومتر با وجود آغاز به کار یک ساله پیشرفت بسیار خوبی داشته و 20 کیلومتر آن عملیات خاکریزی انجام شده و با اتمام عملیات زیرسازی، عملیات آسفالت‌ریزی آن از سوی راه وشهرسازی انجام و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
کدخبرنگار: 13036
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42825/تکمیل-پروژه-پل-آبنیل-فلاورجان-تا-پنج-ماه-آینده
بستن   چاپ