پیام سپاهان
/با حضور معاون اول رییس جمهور صورت گرفت/
بهره برداری از طرح توسعه فولاد سازی و نورد پیوسته سبا/ افتتاح نیروگاه تولید پراکنده فولاد سبا
سه شنبه 19 تیر 1397 - 10:40:43 AM
ایرنا
سپاهان نیوز - پروژه توسعه فولادسازی و نورد پیوسته سبا در شرکت فولاد مبارکه اصفهان امروز با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر صمت به بهره‌برداری ‌رسید.
  طرح توسعه فولاد سبا در زمینه تولید کلاف نورد گرم، ورق‌های فولادی و ورق آجدار فعالیت دارد که با بهره‌برداری از این فاز توسعه‌ای ظرفیت تولید از 750 هزار تن به 1.6 میلیون تن افزایش می‌یابد.
میزان سرمایه‌گذاری برای بهره‌برداری از طرح توسعه‌ای این کارخانه، 146 میلیون یورو به صورت ارزی و 253 میلیارد تومان به صورت ریالی و در مجموع 220 میلیون یورو است که برای 150 نفر نیز به صورت مستقیم اشتغالزایی به همراه خواهد داشت.
شرکت دانیلی ایتالیا سرمایه‌گذار خارجی طرح و کنسرسیومی شامل شرکت‌های صفا فولاد، تامکار، میکا سازه و ساز اندیش پیمانکاری آن‌را برعهده داشتند
گفتنی است معاون اول رییس جمهور پیش از بهره برداری از این طرح، نیروگاه تولید پراکنده فولاد سبا با ظرفیت 25 مگاوات را نیز افتتاح کرد که هدف از راه اندازی این نیروگاه تامین برق اضطراری نواحی تولیدی و استراتژیک فولاد سبا است که میزان سرمایه گذاری انجام شده برای آن 150 میلیارد ریال و 13.7 میلیون یورو بوده و برای 30 نفر اشتغال زایی شده است.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/42840/بهره-برداری-از-طرح-توسعه-فولاد-سازی-و-نورد-پیوسته-سبا--افتتاح-نیروگاه-تولید-پراکنده-فولاد-سبا
بستن   چاپ