پیام سپاهان
ساختن تیمی بومی در آینده، هدف اصلی هیئت بسکتبال اصفهان
سه شنبه 19 تير 1397 - 12:14:09
سپاهان نیوز - رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان گفت: هدف اصلی هیئت استان ساختن تیمی بومی در آینده است که این باعث می‌شود هزینه باشگاه‌هایی که می‌خواهند تیم داری کنند کمتر می‌شود.
جواد داوری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، در خصوص اسپانسر تیم‌های بسکتبال استان تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل فعلی ما نداشتن اساپنسر است که هنوز نتوانسته‌ایم آن را حل کنیم اگر مثل گذشته باشگاه‌هایی مانند فولاد ماهان و ذوب آهن در بسکتبال تیم داری می‌کردند انگیزه بچه‌های تیم پایه‌ای اصفهان نیز بیشتر می‌شد ضمن اینکه ما وظیفه‌ای برای تیم داری نداریم و هدف اصلی ما پیشرفت تیم‌های پایه است.
وی ادامه داد: خوشبختانه در اصفهان از بسکتبال در تیم‌های پایه استقبال زیادی شده است. بازیکنان با استعدادی در اصفهان هستند؛ اما متاسفانه این شهر در لیگ برتر بسکتبال ایران از داشتن تیم محروم است.
رئیس هیئت بسکتبال اصفهان در خصوص هدف‌های این هیئت گفت: سعی می‌کنیم انگیزه بچه‌های پایه را نگه داریم. هدف اصلی هیئت ساختن تیمی بومی در آینده است که این باعث می‌شود هزینه باشگاه‌هایی که می‌خواهند تیم داری کنند کمتر می‌شود.
همچنین داوری ادامه داد: در اصفهان تیم‌های پایه میکرو، مینی و همچنین جوانان، نوجوانان و زیر 23 ساله‌ها وجود دارد. لیگ‌های این رده‌های سنی به طور فعال به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42852/ساختن-تیمی-بومی-در-آینده،-هدف-اصلی-هیئت-بسکتبال-اصفهان
بستن   چاپ