پیام سپاهان
میز خدمت در فرمانداری کاشان ایجاد شد
سه شنبه 19 تير 1397 - 14:17:03
سپاهان نیوز - کاشان- فرماندار کاشان گفت: میز خدمت به منظور تحقق دستور رئیس جمهوری و با هدف ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع در فرمانداری کاشان ایجاد شد.
گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری کاشان، حمیدرضا مومنیان روز سه شنه تاکید کرد: ارتقای رضایتمندی مردم از عملکرد اداره ها، ارگانها، سازمانها و نهادها از دیگر هدفهای میز خدمت در شهرستان کاشان است.
وی افزود: پیشگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان‌های اداری، پیشگیری از امکان برقراری ارتباط غیراصولی و مفسده آمیز با کارکنان دولت و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد از دیگر علتهای استقرار این میز در دستگاه های اجرایی است.
فرماندار کاشان با اشاره به حضور مدیران اجرایی و اداره های خدماتی در محل فرمانداری و میز خدمت، تصریح کرد: به تناسب دریافت مشکلات و تقاضاهای مردمی، مدیران مرتبط اداره ها و نهادهای عمومی در روزهای چهارشنبه با حضور در محل فرمانداری و میزخدمت، از نزدیک پاسخگوی مراجعان خواهند بود.
وی با بیان اینکه نخستین حضور مدیران اجرایی کاشان در محل میز خدمت فردا (چهارشنبه) انجام خواهد شد، یادآوری کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به این میز در ورودی فرمانداری نسبت به طرح درخواست های خود اقدام کرده و از راهنمایی های حضوری مدیران برای برطرف کردن مشکلات خود بهره‌مند شوند.
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42863/میز-خدمت-در-فرمانداری-کاشان-ایجاد-شد
بستن   چاپ