پیام سپاهان
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان :
صنایع نباید آب را به قیمت خانگی خریداری کنند/ انتقاد از گمرک
سه شنبه 19 تير 1397 - 17:28:46
سپاهان نیوز - اصفهان- نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه صنایع نباید آب را به قیمت خانگی خریداری کنند، گفت: صنایع با درآمدی که دارند می‌توانند از پس خرید آب برآیند.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد بعدازظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: بستن بازار در تهران که به دلیل بالا رفتن نرخ دلار و ارز بود اگر در اصفهان رخ می داد، به راحتی از آن نمی‌گذشتند و رهایش نمی‌کردند.
وی با بیان اینکه اصفهان بالاترین مالیات را می دهد در صورتی که کمترین میزان آن به اصفهان بر می‌گردد، بیان داشت: اصفهان نیمی از بار کشور را بر دوش می‌کشد و اگر نصف جهان نباشد، کشور نیمه می شود و باید برای آن هزینه کرد.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه در اصفهان استعدادهای بالایی داریم و نباید از این استعدادها به سادگی گذشت و باید برای آن هزینه کرد، ادامه داد: یکی از موانع توسعه کار در اصفهان سختگیری های گمرک است به طوری که گاهی در گمرکات شاهد انجام اشتباهات عجیبی هستیم. به عنوان مثال در یک گمرک برگه سبز صادر می شود اما در مکانی دیگر آن را رد می کنند.
وی بیان داشت: اگر ذره ای در این استان از لحاظ سیاسی خدشه ای وارد شود، مدیریتش بسیار سخت خواهد بود.
طباطبایی نژاد با بیان اینکه صنایع نباید آب را به قیمت خانگی خریداری کنند، افزود: صنایع با درآمدی که دارند می‌توانند از پس خرید آب برآیند و پولی که از صنایع برای خرید آب گرفته می‌شود نباید به پایتخت ارسال شود بلکه باید برای حل مشکل آب استان اصفهان هزینه شود.
وی تصریح کرد: عرض و طول زیاد رودخانه زاینده‌رود باعث هدررفت زیاد آب می‌شود که باید عرض این رودخانه کم شود چراکه حجم زیادی از آب به زمین و هوا می‌رود.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به اینکه از زمان آمدن استاندار اصفهان، گفته می شد که تونل سوم کوهرنگ وارد فاز اجرایی شد، بیان داشت: سد و تونل سوم کوهرنگ یکی از برنامه‌های پر اهمیت است که به تعویق افتاد که البته استاندار اصفهان پیگیر این موضوع شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42883/صنایع-نباید-آب-را-به-قیمت-خانگی-خریداری-کنند--انتقاد-از-گمرک
بستن   چاپ