پیام سپاهان
آخرین اخبار نقل و انتقالات سپاهان و ذوب آهن
چهارشنبه 20 تیر 1397 - 10:10:02 AM
ایسنا
سپاهان نیوز - 16 روز تا آغاز لیگ برتر باقی مانده است و باشگاه‌ها، برای تقویت خود مشغول انجام مذاکره و بستن قرارداد با بازیکنان مختلف هستند.
  فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران زیر سایه جام جهانی 2018 روسیه جریان دارد و در روزهایی که تب و تاب فوتبال، جهان را فراگرفته، باشگاه‌های لیگ برتری ایران مشغول جذب بازیکنان مد نظر خود هستند.
ذوب‌آهن
هادی محمدی و محسن مسلمان بازیکنانی هستند که در فصل جدید به ذوب آهن بازمی‌گردند و به همراه مسعود ابراهیم‌زاده، بازیکن فصل پیش صنعت نفت آبادان و مسعود حسن‌زاده مهاجم سابق سپاهان، شاگرد امید نمازی خواهند شد. ادی گابریل هرناندز مهاجم تیم ملی هندوراس، تنها خرید خارجی ذوبی‌ها، تا اینجای کار است. نایب قهرمان فصل 96-97 لیگ برتر، این فصل با هدایت سرمربی جدید خود امیدوار است روند قابل قبول خود در در فصل پیش را ادامه دهد.
سپاهان
تیم سپاهان اصفهان که فصل کابوس‌واری را گذراند، قرار است با هدایت امیر قلعه نویی در فصل جدید، و جذب بازیکنان سرشناسی چون مهدی کیانی، سجادشهباززاده و خالد شفیعی، اتفاقات تلخ فصل پیش را جبران کند. مهدی شریفی و علی کریمی هم در فصل آینده این تیم را همراهی نخواهند کرد.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/42908/آخرین-اخبار-نقل-و-انتقالات-سپاهان-و-ذوب-آهن
بستن   چاپ