پیام سپاهان
سرمربی تیم فرش حداد:
سال آینده در لیگ برتر خواهیم بود
چهارشنبه 20 تير 1397 - 14:47:55
سپاهان نیوز - سرمربی تیم فوتبال ساحلی فرش حداد اصفهان گفت: بعد از دو باختی که در خارج از خانه و در جنوب داشتیم به امتیاز این بازی بسیار نیاز داشتیم تا به لیگ برگردیم.
مسعود یار احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا – منطقه اصفهان، در پایان بازی تیمش در برار تیم دریانوردان بوشهر اظهار کرد: بازی فوق العاده سخت بود و تیم حریف تیم بسیار سر سختی برای ما به حساب می آمد. تیم حریف می تواند در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. به بچه های تیم خودمان تبریک می گویم زیرا بسیار زحمت کشیدند، بعد از دو باختی که در خارج از خانه و در جنوب داشتیم به امتیاز این بازی بسیار نیاز داشتیم تا به لیگ برگردیم.
وی در خصوص اعتراضات بازیکنان و سرمربی تیم حریف نسبت به اعتراضات داوری گفت: بسیار طبیعی است که آن ها اعتراض کنند زیرا آن ها در این مسابقه بازنده بودند، در این سه بازی این بهترین داوری بود ولی این گونه اعتراضات در فوتبال طبیعی به حساب می آید.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی فرش حداد اصفهان در پاسخ به این سوال که تیم شما چه جایگاهی را در پایان فصل کسب می کند، تصریح کرد: مطمئن باشید سال آینده تیم فرش حداد اصفهان در لیگ برتر به میدان می رود
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42933/سال-آینده-در-لیگ-برتر-خواهیم-بود
بستن   چاپ