پیام سپاهان
استاندار اصفهان: پیشگیری سبب ایجاد جامعه ای سالم می شود
چهارشنبه 20 تير 1397 - 15:53:31
سپاهان نیوز - استاندار اصفهان گفت: بیش از 800 خیریه در اصفهان وجود دارد و اصفهانی ها به هنرمند بودن معروف هستند که این تعداد خیریه نیز هنر اصفهانی ها را نشان می دهد که افرادی توانمند در جهت خیر به دیگران کار می کنند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، محسن مهرعلیزاده امروز (چهارشنبه) در آیین کلنگ زنی مرکز خدمات اجتماعی بهارستان اظهار کرد: تکریم انسان ها تکریم الهی است، به ویژه افرادی که عزتشان بالاست نیازمند یاری هم هستند و خوشا به حال کسی که این معنا را درک کند و بی مزد و منت و با عشق و علاقه چنین کارهایی را شروع می کند .
استاندار اصفهان با اشاره به کلنگ زنی مرکز خدمات اجتماعی بهارستان افزود: قدمتان را محکم کرده اید تا از مرحله نگهداری معلولان که به مشاوره های پزشکی بی توجه بودند عبور کنید و در راهی قدم گذاشته اید که از بروز چنین وضعیتی پیشگیری کند.
وی با بیان اینکه پیشگری سبب می شود تا جامعه ای سالمتر داشته باشیم، ادامه داد: شما در راه ساختن جامعه ای خوب قدم برداشته اید که انسان ها را در عرصه زندگی زنده می کند. گویی که همه دنیا زنده را می کنید.
مهرعلیزاده با اشاره به بیش از 800 خیریه در اصفهان گفت: اصفهانی ها به هنرمند بودن معروف هستند و این تعداد خیریه نیز هنر اصفهانی ها را نشان می دهد که افرادی توانمند در جهت خیر به دیگران کار می کنند.
کد خبرنگار: 13041
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42940/استاندار-اصفهان--پیشگیری-سبب-ایجاد-جامعه-ای-سالم-می-شود
بستن   چاپ