پیام سپاهان
مدیرکل هواشناسی استان اصفهان خبر داد:
10 برابر شدن اعتبارات ایستگاه‌های هواشناسی شهرستان ها
چهارشنبه 20 تير 1397 - 16:51:35
سپاهان نیوز - اصفهان - مدیر کل هواشناسی استان اصفهان گفت: اعتبارات ایستگاه‌های هواشناسی شهرستان‌ها 10 برابر شد و بسیاری از کارگاه‌های شهرستانی فعال‌تر شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، مجید بیجندی ظهر چهارشنبه در نشست رؤسای شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور در اصفهان اظهار داشت: امروز تمام ایستگاه‌های هواشناسی در سطح شهرستان‌ها به به یک اداره کامل تبدیل شده است.
وی بیان داشت: میزان اعتبارات اختصاص یافته به ایستگاه‌های هواشناسی در شهرستان‌های مختلف استان طی دو سال با حضور فعال شهرستان ها رشد کرد و 10 برابر شده است و بسیاری از کارگروه‌های شهرستانی فعال‌تر شدند.
مدیر کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه تفویض اختیار از پایین به بالا در سیستم‌ها حتماً جواب خواهد داد، اضافه کرد: در حال حاضر این رویکرد مد نظر هواشناسی استان اصفهان قرار گرفته که اگرچه با آزمون و خطا هم همراه بود اما این روحیه باید در سطح کشور فعال شود.
وی به رتبه دوم کشوری استان اصفهان از نظر پراکندگی، تعداد و نوع ایستگاه‌های تحت پوشش هواشناسی خبر داد و اظهار داشت: علی‌رغم دشواری‌ها فرآیند توانمندسازی ایستگاه های هواشناسی در دستور کار قرار گرفت و این نگاه در بخش شبکه پایش ادارات تمامی شهرستان‌های اصفهان را به سمتی برد که در همه حوزه‌ها یک شبکه توانمند شوند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42952/10-برابر-شدن-اعتبارات-ایستگاه‌های-هواشناسی-شهرستان-ها
بستن   چاپ