پیام سپاهان
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:
علی‌رغم تمام دشمنی‌ها، چهل سال ایستادگی کردیم
چهارشنبه 20 تير 1397 - 17:44:52
سپاهان نیوز - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: دشمن به دنبال بهره‌برداری سو از نارضایتی‌ها و آشفتگی در جامعه است تا مردم را از نظام اسلامی نا امید کند.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، جعفر عسگری امروز(چهارشنبه) در نشست خبری در خصوص مراسم تشیع شهدا و گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد: مراسم روز 21 تیرماه، در ساعت 18و سی دقیقه در میدان امام با تلاوت قرآن، سرود انقلاب، گروه اجرای سرود دختران محجبه، حضور حامد زمانی و سخنرانی حجت‌الاسلام گرجی و مداحی و در نهایت تشیع پیکر شهدای گران‌قدر برگزار خواهد شد.
وی افزود: این مراسم به منظور تشیع یازده پیکر شهید دفاع مقدس و دو تن از شهدای جانباز و گرامیداشت عفاف و حجاب و محکومیت توطئه دشمنان در عرصه براندازی نظام و هجمه فرهنگی به اصول و آرمان‌های نظام برگزار می‌شود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: مقام معظم رهبری حضور پرشور مردم در مراسم تشیع پیکر شهید حججی را نشانه قدردانی و وفاداری مردم شهیدپرور اصفهان به شهدا و آرمان‌های انقلاب دانستند.
عسگری خاطرنشان کرد: حضور زنان محجبه در مراسم عفاف و حجاب نشانه مطالبه گری عفاف و حجاب از جامعه و همچنین نشانه پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی است.
وی افزود: دشمن با هجمه سنگین به اصل نظام و براندازی آن به میدان آمده است. برگزاری این مراسم‌های قوی با حضور جدی مردم ،نشانگر پشتوانه مردمی این نظام و حائز اهمیت است. جامعه علی‌رغم دشمنی بی‌حد و حصر، چهل سال ایستادگی کرده است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تأکید کرد: انقلاب اسلامی، منافع دشمنان را در منطقه به خطر انداخته است. در واقع از فرهنگ مقاومت و ایستادگی کشور ما عصبانی است. عدم صیانت از حریم خانواده سبب می‌شود شهید حججی‌هایی برای مقابله با دشمن تربیت نشوند.
عسگری افزود: کانون خانواده دارای عفت، پاکدامنی و حجاب می‌تواند فرهنگ ناب را حفظ کند و در مسیر شهدا قدم بگذارد، قدم در مسیر صیانت از خانواده و حاکمیت ارزش‌ها، می‌تواند کشور را در مقابل هجمه سنگین فرنگی دشمن بیمه کند.
وی ادامه داد: برگزاری مراسم به نام شهدا و عفاف و حجاب علاوه بر اعلام وفاداری به آرمان شهدا و حراست از صیانت خانواده، به معنی وفاداری به ارزش‌های انقلاب و نمایش پشتوانه مردمی نظام و نابودی توطئه‌هاست.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال بهره‌برداری سو از نارضایتی‌ها و آشفتگی در جامعه و براندازی اصل نظام است. باید سعی کنیم، پشتوانه مردمی نظام را با فراخوان محتواها و نشست‌ها خنثی کنیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42957/علی‌رغم-تمام-دشمنی‌ها،-چهل-سال-ایستادگی-کردیم
بستن   چاپ